Új köntösben érkezik a Toyota GT86!
A tuningolt Toyota GT86 sem vesztette el a báját
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Még a jót is lehet jobban csinálni: a Toyota házi sportstúdiója is elkészítette a GT86 2019-es verzióját, de nem csak ők vették kezelésbe a verdát.
Ami az utasteret illeti, pirossal varrott, lapos tetejű kormánykerék, valamint bőrborítású műszerfal köszön nekünk, ha beszálltunk az autóba. A műszaki tartalmat tekintve a Waldnak hála elérhetővé váltak a nagyobb fékek, lengéscsillapítók és rugók, valamint a motorvezérlés, amivel nagyobb teljesítmény érhető el.
A Toyota Racing Developmentnek köszönhetően a szabadabb légáramlást biztosító légszűrőn túl akár torlólevegős rendszerrel is több levegőhöz, ezáltal nagyobb teljesítményhez segíthetjük a motort, amelynek egyedi kipufogóval adhatunk markáns hangzást, míg a TRD sportfék-rendszerével a lassítás kezdeti fázisában intenzívebb fékerő érhető el. Kérhetők 25 mm-rel rövidebb, pirosra festett rugók, illetve első- és hátsó kanyarstabilizátorok, de a fekete könnyűfém tárcsák is gondoskodnak az autó erőteljes dizájnjáról.
A TOM’S (Tachi Oiwa Motor Sport) a Toyota által támogatott versenyistálló, így nem csak az optikai átalakításnak adtak egy löketet, de vadonatúj futóművet, fékeket és aerodinamikai rendszert építhetünk saját GT86-osunk köré, több szinten, a versenyspecifikációig bezárólag. A belső térbe kérhetünk új kapcsolókat, kormányt, pedálszettet és térdtámaszt is a gyorsan vett kanyarokhoz. Mégis, az egyik legfontosabb tartozék a kompresszor: a feltöltött 2 literes boxermotor teljesítménye 235 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka 307 Nm.