Egyáltalán nem meglepetés a Frankfurti Autószalonon a teljesen új Hyundai i10 megjelenése, hiszen már korábban is tudtuk, hogy jön az elődjénél hosszabb, szélesebb és alacsonyabb, kategóriájában vezető helykínálatot ígérő miniautó
Sokkal modernebb lett a forma, mint korábban volt. Nem csak a köntös, az alapok is frissek, az új modell torziós merevsége 27 százalékkal nagyobb, mint a régié
A színes betétes utastér nem újdonság, az elegáns színvilág az. Alapáron jár majd 6 légzsák a legkisebb Hyundaihoz is
Ötüléses és a miniautók szegmensében még hátsó terével is egészen tágas az ott is gusztusos utasterű Hyundai i10
Nem nagy, de a kategóriában így is méretbajnoknak számít a 252 literes, természetesen osztott üléshajtással bővíthető csomagtér
Tök mindegy, hogy mennyibe fog kerülni, mert a piaca még vagy 10 évig nyögi az okosan felvett deviza hitelt a Suzukira…
Az új Picanto Hyundai-osított változata, látszanak a rokon vonások. Az ára meg el fog szállni.