Új reklámkampányt is indít a Peugeot a friss logó és márkaarculat megismertetésére
Megmutatták a Peugeot embléma 11. változatát. Ugyanis 1850 óta már tíz különféle logó virított a Peugeot modellek orrán. Egy közös mindegyikben volt, természetesen az oroszlán, ami valamilyen formában mindig felbukkant benne. Legutóbb 2010-ben változott az embléma, most pedig ismét idejét érezte a márka a frissítésnek.
Először az új 308-asra kerül majd fel a friss embléma
Persze ez nem véletlen, hiszen a Stellantis létrejöttével teljesen új éra kezdődik. Az új emblémán az oroszlán feje egy pajzson belül helyezkedik el. A gyáriak rengeteg marketingdumával készültek arra, hogy megmagyarázzák, mire is gondolt a költő, amikor az új logót rajzolta. Ebből most csak egyet szeretnék kiemelni, ami valóban jól hangzik: ez a címerszerű megoldás hivatott szimbolizálni, hogy a Peugeot egy időtlen márka. Magyarán még hosszú távon terveznek, nem kell félni a márka megszűnésétől. Az új logó nem csak az autókon változik meg. A weboldalak, a márkakereskedések arculata is átalakul, ahogy minden Peugeot-hoz kapcsolódó terméken is az új embléma tűnik majd fel.
Megváltozik a márkakereskedések arculata is