Eddig csak rajzon láthattuk, immár valódi képeken is látható, hogy megjelenésében a mai Volswagen személyautókhoz igazodik az új Crafter. Elődjeivel szemben a Mercedestől független modell
Nemrég még a személyautók között is szép eredménynek számított a 0,33-os légellenállási együttható, amit az új Volkswagen Crafter mondhat magáénak. Hiába, ez is szükséges a korábbinál gazdaságosabb üzemeltetéshez. No meg a kedvező üzemanyag-fogyasztás, amelyről a kétliteres TDI dízelmotorok gondoskodnak. Ezek 102, 122, 140 és 177 lóerős változatban érhetők el az új Crafterhez, manuális vagy automataváltóval egyaránt.
Utasfülkéjében is hozza a személyautós nívót az új Crafter, vezetősegédekkel tarkítva
A széles motorpalettán túl hajtásmódjában is sokoldalú a Crafter, hiszen első-, hátsó- és összkerékhajtással egyaránt elérhető. Ezenkívül a karosszéria is szintén háromféle hosszúságban és magasságban rendelhető, így garantáltan mindenki megtalálja a vállalkozásához leginkább megfelelő haszonjárművet. A vezetést a személyautókból ismert sofőrsegédek könnyítik, például távolságtartós tempomat, automata vészfékrendszer, sőt oldalszél-kompenzáló és vontatássegítő elektronikák is elérhetők.
LED fényszóró és világításasszisztens is kérhető az új Crafterhez
Tisztelt csalfaromeo!
Rossz az infód,a különválás oka az volt,hogy lejárt a VW szerződés a Daimlerrel 2015.dec.31-én a közös gyártás tekintetében.
A Daimler a továbbiakban nem kivánta meghosszabitani a szerződést,mivel nem győzi a Sprinterek gyártását.
Én személy szerint 8 hónapót vártam egy 319 Blutec Sprinterre.
Nem tudom honnét veszed azt a hülyeséget,hogy motorcserések a Srinterek,és a Crafterek.
A csomagküldő szolgálatok egy autógyilkosok,ahol sokszor alapvetó szervizelőirásokat sem tartanak be csak hajtják az autókat nem az előirt olajjal,és szűrőkkel.
Úgy is néznek ki az autóik.
Tudok a” királynak” meg kell adni ami jár.
Én személy szerint csak 22 Mercit üzemeltetek.
A minőségről csak annyit,hogy az ukrán csak Srinterrel hajlandó elindulni Spanyolországba,mert ez az egy autó amivel haza is ér.
A török vendégmunkások most kaptak rá,úgy istenigazából.
Németország útjain több az ukrán Sprinter mint a német.
Csak ennyit a Sprinterről.
Ukránt Ducatóval,Ivecóval még nem láttam pedig azok is jó autók.
Ez hatarozottan jol nez ki! Az elozo szeria elegge csunya volt szembol, pedig a Sprinternek egesz normalis “arcot” tudtak tervezni egyazon dobozhoz. Jot tett az onallo fejlesztes a Crafternek.
Az a borzasztó, hogy ez teljesen igaz. Munkám során sok futár fordul meg nálunk és kivétel nélkül mindegyik panaszkodik a Sprinterre. Illetve én is tapasztalom a Sprinter minőségi problémáit pl. rozsdásodás ami a legszembetűnőbb, illetve egyszerűen hullik szét a kocsi. Ugyanez igaz a Crafterre. Érdekes mód a francia-olasz kooprodukcióban készülő Peugeot/Citroen/Fiat trió tagjairól elismerően nyilatkoznak a használóik. Tehát az a csillag mégsem ragyog olyan fényesen mint azt mondják, és a Crafterben sincs annyi kraft!?
Szerintem a Mercedestől való különválás egyik fő oka lehet, hogy az újabb Sprintereknél rengeteg minőségi problémával szembesültek a tulajok: korai rozsdásodás, rendszeres motorcserék – csak, hogy a legfontosabbakat említsem, és ezekből – mivel koprodukcióban készültek – a Crafter is kivette a részét. Ami az én figyelmemet alaposan felkeltette egy hír kapcsán, hogy MAN-ként is forgalmazni fogják a típust, TGE néven. Lehet, hogy idővel Scaniaként is?:)