Új cég veszi át az Iveco hazai értékesítését

Megalakult a DanubeTruck Magyarország Kft., hivatalos Iveco kereskedő

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A DanubeTruck néven alapított vállalat folytatja az Iveco magyarországi értékesítését. Az átszervezés célja a piaci részesedés növelése.


Az MB-Auto Holding leányvállalataként fog működni az új cég, ami az Iveco Magyarország Kft-től veszi át az értékesítési és az import tevékenységet. A budapesti székhelyű DanubeTruck lesz ezentúl az Iveco márka hivatalos magyarországi értékesítője a meglévő kereskedők szelektált körén keresztül. A DanubeTruck Magyarország Kft. elsődleges szervizpartnere a Pappas Auto lesz. A Pappas budapesti, pécsi, szegedi és debreceni telephelyeire, valamint az ország többi szerződött partneréhez naponta kétszer szállítanak ki alkatrészt a budapesti raktárból, hogy a javításokra szánt idő csökkenjen. Az Iveco képviseletében Molnár Tamás elmondta, hogy az újonnan alapított cég sikerét 10 éves rutinnal rendelkező "régi" kollégák garantálják. Átszervezik a kereskedői hálózatot, az alkatrész-kereskedelmet meg a Pappas Autónak adják át.
Hirdetés


Mészöly Tamás menedzser a DanubeTruck megalakulását bejelentő sajtótájékoztatón kiemelte az Iveco mögött álló nemzetközi háttér fontosságát. A CNH Industrial amerikai-olasz csoport kiterjedt portfóliójában 12 márka szerepel, melyek 62 gyárból származó termékeiket 190 országban értékesítik. A CNH Industrial a Fiat teherautó üzletágának 2013-as beolvasztásával jött létre. Az Iveco a mezőgazdaság és a hadiipar mellett még számtalan célra gyártott termékek közül is kiemelkedik. Tavaly a Stralis nyerte a Truck of the Year címet, az idén megújult Daily is segíthet az eladások megcélzott növelésében.

Az Iveco már a rendszerváltás óta jelen van 3,5 tonnától 16 tonnáig a kis-, a közepes és a nagyteherautók hazai piacán. Ezeken kívül városi, városközi és turistabuszokat is gyártanak, valamint speciális járműveket. 2013-ban a kelet-európai piacon 19 százalékos, hazánkban 17 százalékos növekedést tudtak elérni. A cél a további növekedés és a válság előtti számok elérése. 2008-ban a 3,5 tonnások között 14,6 százalék volt az Iveco piaci részesedése, tavaly csak 3,5. Hat és 16 tonna között a 2008-as 45 százalék tavalyra 33,4-re olvadt. Hogy ezen változtassanak, új partnereikkel a márkát népszerűsítő eseményeket szerveznek, a nyílt napokon túl egy hosszútávú fogyasztási versenyt is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?