Nincs 3D hatás, sem króm, egyszerűbb irányba vitték a márkajelzést, ahogy azt számos más gyártónál is megfigyelhettük mostanában
A logóváltások éveit éljük, rövid idő alatt cserélt emblémát a
Renault, a Kia, a Volkswagen, a
Peugeot és az
Opel is. E téren a 2020-as évek divatja az egyszerűség, a Volkswagen hosszú idő után újra kétdimenziós márkajelet használ, a Renault rombuszát mindössze két vonallal rajzolták meg. A színek terén sincs csicsa, a Peugeot, a Renault és a Volkswagen is búcsút intett a krómnak, helyette a fekete lett a domináns szín.
Ilyen volt és ilyen lett, még letakart felirattal is felismerné az, aki 1930-ban vette át Volvója kulcsait
A Volvo is ugyanarra a vonatra szállt fel, az eddigi emblémát igyekeztek a lehető legegyszerűbben megrajzolni, háromdimenziós hatás nélkül. A fentiek tekintetében nem meglepő, hogy a Volvo is a fekete színre voksolt. Alapvetően nincs sok változás, továbbra is kör alakú a logó, a kis nyíl sem tűnt el, és most is közepén található a felirat. A svédek már szinte a kezdetektől fogva, azaz 1930-tól ilyen emblémát szereltek az autóikra.
A szimbólum egyébként a vas alkímiai jele, ami Svédország fő exportcikke volt a 20. század elején, de a Mars bolygót is így jelölik a magas vas-oxid tartalom miatt.
Hátul mostanában nincs logó, helyette inkább kiírják a gyártó nevét
Az új logó debütálása nem hivatalos forrásból származik, de ha már kiszivárgott, a Volvo elismerte, hogy valóban változás várható. Azt viszont nem tudni, hogy mikor kerül fel az új embléma először autóra, pletykák szerint 2023-tól kezdik használni a fekete márkajelzést.