Új autó régi áron? Ilyen is van még, ráadásul készletről!
Villámgyorsan és kedvezményesen tied lehet a Mitsubishi Eclipse Cross PHEV csúcsverziója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Plug-in hybrid, zöld rendszámmal, szinte várakozási idő nélkül, de kedvezménnyel? Mesésen hangzik, de most éppen - még - igaz. Körbejártuk, mutatjuk a Mitsubishi Eclipse Cross PHEV csúcsverzióját.
Autót készleten találni ma eleve nehéz, kedvezménnyel adottat szinte lehetetlen. Az Emil Frey Mitsubishi szalonjában sem igazából kedvezménnyel, de még egy emeléssel korábbi árával vár vevőt néhány Eclipse Cross PHEV
hatalmas szó, ha van autó, ami készletről megkapható, pláne úgy, hogy a készletes autó ára még egy módosítással, azaz emeléssel korábbi árral megcsíphető.
Tavaly frissült és kapott plug-in hybrid kivitelt az Eclipse Cross
Hosszúság [mm] | Szélesség [mm] | Magasság [mm] | Tengelytáv [mm] | Csomagtér [l] |
4545 | 1805 | 1685 | 2670 | 328-471 |
De persze azért is, mert az eleve jól felszerelt Invite alapverzió 15,59, akarom mondani ma már 16,39 millió forintos árával az egyik legolcsóbb zöld rendszámos SUV. Kompakt, de persze nem kicsi, 4545 mm hosszú, 1805 mm széles, tengelytávja 2,67 méter. Négy felnőtt kényelmesen elfér benne, csomagtere pedig bár a fedőrolóig csak 328 literes, annyi padlórekeszt még pont kapunk ezen felül, pontosabban ez alatt, hogy ott a töltőkábelek elférnek. Apropó töltés, ahogyan az Eclipse Cross PHEV szokatlan módon villámgyorsan, készletről a teljes papírozással, forgalomba helyezéssel is 1-2 hét alatt elérhető, úgy még egy különlegessége is van: villámtölthető, ami tényleg kuriózum a plug-in hybridek körében. A 22 kW-os, CHAdeMO csatlakozós villámtöltéssel a bruttó 13,8, nettó 12 kWh-s akkumulátor tényleg egy bevásárlás ideje, ~25 perc alatt feltölthető. 10 amperes hagyományos konnektorból nagyjából 6 órás, legalább 16 amperes AC töltővel nem egész 4 órás 0-100% töltéssel számolhatunk. [BANNER type="2"]
WLTP adata szerint 45 kilométert tud elektromosan, a fotózáskor 38 kilométert írt
Sajátos arcú, a LED-es fényszórók egyedi dizájnmegoldásokra adnak módot. Az Invite fényezett, piros csíkkal vadított fekete betétes spoilerezést is kap
Benzinmotor | |
Hengerűrtartalom [cm3] | 2360 |
Max. teljesítmény [kW/LE] | 72/98 |
Max. nyomaték [Nm] | 193 |
Villanymotor - első | |
Max. teljesítmény [kW(LE)] | 60 (82) |
Max. nyomaték [Nm] | 137 |
Villanymotor - hátsó | |
Max. teljesítmény [kW(LE)] | 70 (95) |
Max. nyomaték [Nm] | 195 |
Akkumulátor (meghajtó) | |
Típus | Lítium-ion |
Feszültség (V) | 300 |
Kapacitás (kWh) | 13,8 |
Cellák száma (db) | 80 |
Töltési idő | |
Töltési idő - normál (AC 230V 10A) | 6 óra |
Töltési idő - gyors | 25 perc |
Tömegadatok | |
Saját tömeg [kg] | 1910 |
Össztömeg [kg] | 2425 |
Vontatható tömeg (fékezetten) [kg] | 1500 |
Üzemanyag fogyasztás | |
WLTP kombinált [l/100 km] | 2,0 |
CO2 kibocsátás [g/km] | 46 |
Elektromos hatótáv - WLTP [km] | 45 |
Menetdinamikai értékek | |
Maximális sebesség [km/h] | 162 |
Gyorsulás (0-100km) [mp] | 10,9 |
Tipikus japánautó-beltér, a központi kijelző már az alapverzióban is telefontükrözős, a csúcskivitelnél gyári (TomTom) navigációs
Első ülésfűtés alapáron jár, a bőrüléses csúcsverzió hátulra is ad belőle. A helykínálat a kompakt külméretekhez képest bőséges
Az akku töltése az irányváltó mellől is kapcsolható, de ami még fontosabb: a Mitsubishi kisebbik plug-in hybridjéhez is mindenképp adja a villámtöltés lehetőségét
A fedőrolóig csak 328, a tetőig azonban 471 literes, egész öblös, 230 V-os, 1500 W-os konnektort is ad a csomagtér
Támladöntéssel sík padlót, alatta pedig a töltőkábeleket befogadó rekeszt kapunk
Aki hamar szeretne zöld rendszámos autót, az érdemes tegyen egy próbát az Eclipse Cross-szal, az Emil Frey Mogyoródi úti szalonjában lehet rá időpontot kérni