Új arcot ölt a Renault olcsó egyterűje és kisfurgonja
Új arc és új kütyük, jön a friss Renault Kangoo
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Létezik személyszállítóként, furgonként és még elektromos verzióban is, méretéhez képest feltűnően olcsó, most pedig friss arcot is kap a Renault Kangoo.
Az utastérben leginkább a kormánykerék, az akár zongoralakkosan csillogó fekete középkonzol és a központi, akár már a Clióban debütált R Link, 18 centiméteres képátlójú érintőképernyős, természetesen navigációt és temérdek egyéb alkalmazást adó miniszámítógép az újdonság, de nyilván újak lesznek a kárpitok is. Kívülről - az előbbihez hasonlóan jelentős változásként - említhetők az új dísztárcsák és a hátsó lámpák friss burkolatai. A gépházban marad az 1.5 dCi turbódízel három, 75, 90 és 110 lóerős verziója (a csúcsmodell esetében 6 fokozatú kézi váltóval), a régi ismerős 1.6 16V, 105 lóerős benzines helyét ugyanakkor átveszi az 1,2 literes, 115 lóerős TCe turbómotor. A Z.E. verzió esetében változatlan a 60 lóerős, 226 Newtonméter nyomatékú villanymotor, ám újdonság, hogy 0-30 km/óra között a gyalogosok figyelmeztetésére motorhangot imitál a Z.E. is.
Helyes a hír, az 1.6-ost valóban felváltja az 1.2 TCe 115 lóerős változata, mi is kiegészítettük ezzel az anyagot.
Tisztelt Szerkesztőség.
Nemrég olvastam az auto-motor újságban egy hírt miszerint a kangoo is megkapja majd az 1.2 Tce motort a szívó 1.6-os helyett. Számomra elég furcsa ez a hír, nem tudnak erről vmi konkrétumot?