A versenyautón nehezebb módosítani, hiszen szigorú szabályok szerint épült, de a Hyundai így is megtette
Ahogy az a frissítések során megszokott, változtak a Hyundai i30 N fényszórói és lökhárítói, a módosítások pedig átköltöztek a versenyváltozatra is. Mivel a TCR versenyautókat szigorú szabályok szerint építik az utcai változat alapjain, nem is meglepő, hogy a polgári i30 N stílusjegyei visszaköszönnek a TCR változaton.
Ilyen volt Michelisz eddigi versenygépe
Természetesen a versenyautót is szinten tartja a Hyundai Motorsport, hogy továbbra is olyan sikeres maradjon, mint eddig. A TCR kategória legsikeresebb autójaként megnyerték vele a 2108-as és a 2019-es világkupa sorozatot, utóbbi számunkra kifejezetten emlékezetes, hiszen Michelisz Norbert hozta el a bajnoki címet. Emellett az ügyfélautók eddig már több mint 180 versenyt nyertek, 13 különböző versenysorozatban, öt kontinensen.
Ilyen lesz a frissítés után
A kétliteres, turbós benzinmotorral hajtott i30 N versenyautó azonban nem az egyetlen lehetőség a Hyundai Motorsportnál. Egy ideje már a Veloster N és az Elantra N is az ügyfélautós kínálat része, ám ezek leginkább az USA-ban hódítanak.
Az utcai i30 N adja a TCR gép alapját