A legkisebb Peugeot-ra is felkerült az új embléma
A 208-as megjelenésére mindent lehet mondani, csak éppen azt nem, hogy elavult lenne. Egyértelmű, a merészebb vonalak célba találtak, hiszen az elmúlt két évben a franciák kompaktja nem talált legyőzőre ha a teljes európai piacot egyben nézzük. A ráncfelvarrott 208-ast könnyű megkülönböztetni a korábbi változatól, hiszen ez már az új emblémával kerül a kereskedésekbe. Ugyancsak megkapta a nagyobb modellekről már jól ismert nappali menetfényeket, vagy ahogyan a Peugeot hivatkozik rá, az oroszlán karmokat. Az első lökhárítót is átszabták, persze csak módjával, hiszen az eredeti formavilág is rendben volt.
"Oroszlánkarom" a fényszórók alatt mint nappali menetfény, a hűtőrács pedig kiviteltől függően megkapja a karosszéria fényezését, ezzel is megbolondítva a 208-as megjelenését
Nem csak elöl, hátul is új lámpatesteket kapott a 208-as. Az eddigi függőleges elrendezést felváltotta a vízszintes kiosztás. A korábban használatos embléma innen is eltűnt, viszont a helyét nem váltotta fel a jelenlegi, csupán a márka neve maradt a csomagtér ajtaján. A hátsó spoiler és a tükrök minden kivitelben lakkfekete fényezéssel készülnek, míg a vásárlók hét különböző színből válogathatnak: Augeda-sárga, Selenium-szürke, Artense-szürke, göngyfekete, Banquise-fehér, Elixír-vörös és a Vertigo-kék.
A fekete csík az autó hátulján megmaradt, más lett viszont a lámpatestek megjelenése és eltűnt a régi Peugeot embléma
Az utastérben természetesen már a kormányon is az új embléma díszeleg, de a kijelzők is újdonságnak számítanak a ráncfelvarrott 208-asban. A kezelőszervek mögé az Allure és a GT kivitelben is 10 colos panelek kerülnek, míg a multimédiás képernyő felszereltségi szinttől függetlenül egységesen tíz colos. Szintén minden 208-asban ott van - a belépő szint kivételével - a Peugeot i-Connect rendszere, opcionálisan kérhető i-Connect Advanced is, akinek kevés lenne az alap szoftver, de már ez is tudja a vezeték nélküli Apple CarPlay-t és Android Autót. A kábelek szerelmeseire is gondoltak, hiszen három USB-C és egy USB-A került a franciák kompaktjába. Vezeték nélküli telefontöltő is van a 208-asban, igaz ez korábban is adott volt, de ezúttal már 15 wattal pumpálja a telefon aksiját a korábbi 5 watt helyett, bár ez csak a GT kivitelben alap, az Allure felszereltségben feláras extra, az alap kiadásból pedig teljesen kihagyták.
A lebegő multimédia kijelzőt enyhén a sofőr felé döntötték és megmaradtak a fizikai gombok a biztonságosabb vezérlés érdekében
A karosszériából áradó eleganciát az utastérre is átmentették, nagyon egyben van a 208-as beltere
Ha már felszereltségi szintek, a Peugeot egyszerűsített és három opcióra szűkítette a kínálatot. Az Active jelenti a belépő szintet, az Allure kivitelben már a nagy felbontású első és hátsó kamera is alap, a GT szint pedig már kulcs nélküli indítást is lehetővé tesz, valamint beszálláskor üdvözlő fények villannak fel.
Kiviteltől függően a felni mérete is változik 16 és 18 col között
Ami a hajtást illeti, itt is változtatott a Peugeot az eredeti 208-ashoz képest. Az e-208 erősebb villanymotort kapott a maga 156 lóerős teljesítményével és WLTP szerinti 400 kilométeres hatótávjával. Az 51 kilowattórás akkumulátor a franciák szerint 25 perc alatt feltölthető a villámtöltőkön, de a fali töltőn sem kell több 5 óránál, míg konnektorról több mint 11 órába telik teletolni.
Az elektromos E-208 akár 400 kilométert is elmehet két töltés között
Az elektromos 208 alternatívájaként új hibrid hajtásokat is kínál a Peugeot. A 48 voltos villanymotor a háromhengeres, benzines PureTech erőforrásokkal kombinálható, száz vagy a 136 lóerős változattal. Ugyanakkor létezik kizárólag belsőégésű alternatíva is, melyek 75 és 100 lovat tudnak, mindkét esetben manuális váltóval. A frissített 208-ast idén novemberben kezdik értékesíteni.