Üdvözlet az analóg korszakból – Suzuki SX4 S-Cross teszt

Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Itt és most fel kell idézzek egy sztorit, ami akár meg is történhetett. A példabeszéd értékéből persze semmit nem von le, hogy nem tudjuk, hol és mikor történt, ha egyáltalán valós. Ami biztos, ha megesett, akkor az csakis nálunk, Magyarországon lehetett, ahol az autó ma is az egyik legfontosabb státuszszimbólum. Egy teljesen átlagos, többgyerekes, békében élő család elvitte a lottóötöst. Az apuka nem mondott fel munkahelyén a kézhez kapott több száz millió forint miatt, mert jól kijött a főnökével, baráti viszonyban volt a kollégáival, és hát a rendes ember az bizony dolgozik. Ő ráadásul már tizenéve ugyanannál a cégnél, ezért inkább fogták magukat és elmentek egy kéthetes egzotikus nyaralásra gyerekkel, mind az öten. Aztán hazajöttek és az életük teljesen normálisan ment tovább, mindenki ott folytatta, ahol a lottónyeremény előtt abbahagyta. A település Suzuki kereskedőjének a rámenősségét dicséri, hogy a családfőt azért rá tudta beszélni, hogy a Swift sedanjukat nála cseréljék le egy V6-os Grand Vitarára. Nyilván az ég világon semmi szükségük nem volt rá.
Hirdetés


Ez jutott eszembe, amikor elkezdtem ízlelgetni a legújabb magyar autót, ami az óriásplakátokról a tesztautó színében köszön ránk. A szöveg mellette: álom és valóság. Álomvilágban él, aki azt hiszi, hogy ezt a képeken látható autót három-, négy-, vagy akár ötmillió forintért meg lehet kapni. Mert sajnos az ára még ma is, a kezdeti árak csökkentése után is 7,695 millió kemény magyar forint. Ez persze nem az alapmodell, hanem a GLX, avagy Elegance kivitelű, összkerekes és dízel változat. Valószínűleg azért szerepel mind a kettő együtt, hogy a régi swiftesek is tudják, mi a dörgés a Suzuki árlistában. A legolcsóbb ilyen (dízel és összkerekes) SX4 S-Cross 6,7 milliótól indul, a belépő benzines és fronthajtású 1.6 Start (GA) meg 4,498-tól. Igaz annak a felszereltségéről semmit nem tudunk, a márka honlapján csak az eggyel emberibb, 1.6 Comfort (GL) kivitelét részletezik, ami árban még szintén alatta van húszezerrel az ötmilliós léktani határnak.

Hogy ezzel mi a baj? Csak az, hogy 130 lóerős 1.6 dCi Nissan Qashqai is van ennyiért, közepes felszereltséggel, a legmodernebb vezetéssegédeket hozzárendelve 7,55 millióért. Ja, hogy az nem összkerekes? A vevők legnagyobb része sem úgy veszi, a Suzukihoz viszont sávelhagyás-figyelmeztetőt, holttérfigyelőt, városi koccanásgátlót, ne adj isten adaptív tempomatot még rendelni sem lehet. És hiába kerestem az egyébként a Nissanéhoz hasonlóan buta, japánosan személyreszabhatatlan felszereltséglistán a navigációt, pontmátrixos hifi van csak, meg olvasólámpa.

Szegény SX4 pedig nem rossz kocsi, sőt egészen biztosan az eddigi legjobb Suzuki - ha az ára miatt halva született Kizashit nem számoljuk. És abszolút megértem azt, aki a csilivili konkurensek helyett őt választja, hiszen ez egy kiegyensúlyozott teljesítményt nyújtó, modern és biztonságos kocsi. Csak éppen azok a pluszok hiányoznak belőle, amiket a konkurencia vásárlói nagyra értékelnek. Van benne viszont összkerékhajtás, amit a crossoverek vásárlói gyakorlatilag egyáltalán nem. Az Allgrip összkerékhajtásnak a hó és a fix állását nem próbáltam ki, mert a teszt idején nemhogy téli körülmények, de még egy sártócsa sem akadt a harminc fokos nyárban. Ahova meg be mer vele menni az ember, onnan a hasmagasságával is kijön, nem kell az extra vonóerő. A hangzatos Sport-módban - tényleg nem a kukacoskodás miatt - semmit nem éreztem, így inkább hagytam Auto állásban a kapcsolót. Ha nem ragaszkodunk az összkerékhajtáshoz, akkor 600 ezer forint marad a zsebünkben, így már azért jobb a helyzet, és az összehasonlításból is kedvezően jön ki a Suzuki.

Az SX4 S-Cross egyszerűsége ma a kategóriában csak a Dacia Dusteréhez fogható, amiből a dízel összkerekes, legjobban felszerelt csak 4,9 millióba kerül, ám egy sokkal faragatlanabb termék. A Suzukiban sokkal jobb az összeszerelés érezhető minősége, és az anyagok is szebbek. Mégis, a csomag egyszerűsége indokolja az összehasonlítást az árban és presztízsben alatta álló konkurenssel is. Pedig a Suzuki nincs híján az elektromos extráknak: a tesztautóban elektrokróm visszapillantó-tükör, automatikusan felkapcsolódó fényszóró és automata ablaktörlő is kényeztet, csak ezek 15 éve voltak menők, nem ma, és nem ennyiért. A Dusterben persze semmi ilyesmi nincs, de már van olcsó és használható navigáció. Ez a Suzuki meg csak simán egy modern felépítésű, biztonságos (öt csillagos töréstesztű, térdlégzsákos) autó, flancolás nélkül, suzukis "rendes ember" imidzzsel.

Méretével az SX4 S-Cross a Daciát és a Qashqait is alulmúlja, helykínálata ettől függetlenül a 2,6 méteres tengelytávhoz képest nagyon jó, ráadásul az ülései is nagyobbak a Dákóénál, és már alapáron is állítható magasságúak a sofőr és az utas oldalán is. Az egyetlen gond velük, hogy lapockatájban van rajtuk egy kitüremkedés. Ezek adhatnának némi plusz alátámasztást is, de ehelyett gyakorlatilag a hátfelület kényelmét csökkentik, pont rossz helyen nyomnak. Hogy kényelmes helyet találjunk bennük, ahhoz a más autókban megszokottnál körülbelül 5-10 fokkal tompább szögre kell állítani a támlákat. És hát a hétmilliós árért egy szabályozható gerinctámaszt is elvárnék. A műszerfal és az ajtókárpit kopogtatásának nem látom sok értelmét, de a váltógombot, amihez gyakran hozzá kell érjünk, kár volt smirglis felületű műanyagból kiönteni. Jobb lenne, ha jutott volna rá a kormányt borító kellemes bőrből.

Ami viszont nagyon jó, hogy a kissé nyers orgánumú motor városban gyötörve, és ahol lehet dinamikusan haladva sem fogyasztott többet vegyesben 6 liternél. Autópálya-tempónál sajnos nagyon megerősödik a zaj, jó minőségű aszfalton, minimális szélben 68 decibel zajt mértünk az utastérben. Ilyenkor a 120 lóerős dízel bár csak alig 2150-es percenkénti főtengelyfordulaton dolgozik, és csendes, a fütyülő külső tükrök és a kerekek adnak zenei aláfestést. Hosszú áttételezésű hatodik fokozatával lehetne igazi autópályás menő az SX4 S-Cross, de az egyenesfutása elmarad a konkurensekétől. Futóműve a 16 colos könnyűfémfelnikkel a pesti kátyúk egy részét eldolgozza, de a rondább lyukakon fel tud ütni, ugyanakkor a kelleténél hajszálnyit nagyobb kanyarodási oldaldőlést ad. Jó fogású a kormány, jó helyzetben ülünk, igaz magasan. A váltásjelző-nyilak szerint a motor 1250 1/perc fordulat alatt kéri az egyel kisebb, 1750 felett meg a nagyobb fokozatot, ezeket tartva szépen el lehet közlekedni, és az SX4 S-Cross valójában erre való. Csak ugye az ára egy sokkal komolyabb családi mindenest sejtet.

Így dízel összkerekesként szerintem egyértelműen túl drága ez az autó. 6,2 millióért a benzines elsőkerekes ezzel a felszereltséggel már jóval emészthetőbb ajánlat. Csak az a fránya Nissan Qashqai ne nyomulna be a képbe az 115 lóerős 1,2-esével, közepes Acenta felszereltséggel. 17-es kerekekkel, de még modern vezetéssegédek nélkül 150 ezerrel olcsóbban kelleti magát, és megjelenése sokkal nagyautósabb. Ha úgy tetszik, sokkal inkább drága autó képét mutatja, mint a népautó státuszát nehezen, csak az elszabaduló árakkal és a megszűnő nullás indulóval levetkőző Suzuki.

A kép tehát ebből a vegyes felvágottból kéne kirajzolódjon a kedves olvasóknak. Ha nem lenne egyértelmű, akkor az analóg jelzőt én most a modern vezetéssegédek, a gyári navigáció teljes hiányára használom. Hogy ez kinek baj? Mindenkinek, aki nem a régebbi Suzukik, hanem a konkurencia felől szemléli. Aki ezt a nézetet osztja, annál elvérzik a modell, mert mások olcsóbbak, vagy ennyiért többet adnak, és a lényeg, hogy látványosabban. A Qashqai is családi autó, de akár még a huszonéves csajok is vágynak rá. Az ma menőnek hat, szegény SX4 meg hiába egy mechanikailag összeszedett konstrukció, mégsem tud eléggé érvényesülni. Kinek ajánlanám? Annak, akinek a konkurensek kínálta glanc nem számít, viszont a Suzukik jó híre és megbízhatósága annál inkább. És persze annak, akit nem zavar, hogy külön kapcsolóról működtethető a ködzárófény és az első ködlámpa - ami az alapváltozaton nincs, ezért nem a bajuszra, hanem a műszerfalra tették a kapcsolóját, nehogy kétfélét kelljen gyártani. Én meg maradi vagyok, és ha tehetném, akkor bármelyik kompakt kombit előbb kérném a Jézuskától, mint egy crossovert.
Értékelés
Pozitív
Formás külső, kényelmes belső, pontos váltó, takarékos motor
Negatív
Feleslegesen feszes futómű, modern vezetéssegédek hiánya, kispolgári arculat, magas ár
Árak
Tesztmodell alapára
6 700 000 Ft (2014.08.04.)
Tesztautó ára
7 695 000 Ft (2014.08.04.)
Műszaki adatok
Hengerűrtartalom:
1598 cm3
Teljesítmény:
88 kW (120 LE) 3750 1/min-nél
Nyomaték:
320 Nm 1750 1/min-nél
Gyorsulás 100 km/h-ra:
13,0 s
Végsebesség:
175 km/h
Gyári vegyes fogyasztás:
4,4 l/100km
Méretek
Hosszúság:
4300 mm
Szélesség:
1765 mm
Magasság:
1580 mm
Saját tömeg:
1370 kg
Össztömeg:
1870 kg
Terhelhetőség:
500 kg
Tengelytáv:
2600 mm
Karosszéria-kivitel:
ötajtós
Csomagtér:
430 l
Belső szélesség elöl:
1390 mm
Belső szélesség hátul:
1380 mm
Belmagasság elöl:
890-960 mm
Belmagasság hátul:
880 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött:
210 mm
Ülőlap hossza elöl:
500 mm
Ülőlap hossza hátul:
510 mm
Csomagtér maximális szélessége:
1320 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között:
1030 mm
Csomagtér magassága:
570-860 mm
Csomagtér hossza:
800 mm
Csomagtér hossza üléshajtással:
1600 mm
Raktérnyílás szélessége:
1110 mm
Raktérnyílás magassága:
800 mm
Motor és váltó
Motor:
Dízel
Motorosztály:
EURO 5
Hengerűrtartalom:
1598 cm3
Hengerek/szelepek száma:
4/16
Sebességváltó:
manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Nyomaték:
320 Nm 1750 1/min-nél
Teljesítmény:
88 kW (120 LE) 3750 1/min-nél
Menetteljesítmény
Végsebesség:
175 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra:
13,0 s
CO2-kibocsátás:
120 g/km
Gyári vegyes fogyasztás:
4,4 l/100km
Fogyasztás a használónál:
6,0 l/100km
Menetzaj
Menetzaj 50 km/óránál:
59 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál:
63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál:
68 dB(A)
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

35 thoughts on “Üdvözlet az analóg korszakból – Suzuki SX4 S-Cross teszt

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Szóval köszönöm a cikket, keresem a valamennyire tartós tesztnek látszó jelentéseket az S-Croosról, én most rendeltem egyet a Merkantil lízinges akcióval, minimális hitellel mert úgy élt csak az akció… + nagyon jó árat mondtak a korábbi Swiftemre és be is számították.

    (Clint Eastwood: A vélemény olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra…)

    Bíztató, hogy majd az összes teszt alacsony fogyasztásról számolt be, nem csodálkoztam az alacsony össztömeg és a Suzukis azpasztalataim miatt sem, várom már mit fog a kezeim alatt produkálni a masina.
    Van némi összehasonlítási alapom, Swift mellett egy második gen. Astrát illetve egy vadi új Focust használok cégesként, lehet vitatkozni hogy melyik autó mennyit ér, segglyukam (na jó, véleményem) szerint 4-4,4M HUF összegért ez az autó igenjó vétel, egy fél fokkal komolyabbnak érződő japán autó az átleg középkategóriához képest. Egy Octavia nagyobb, egy Duster meg olcsóbb, az igaz, körbejárva az autópiacon mégis sikerült 1 hét alatt eldöntenem mi lesz a választásom a következő 8 évre….

    Kátyumentes utakat és olcsó üzemanyagot kívánok az autóstársaknak!

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    ..az nehogy már az autógyár hibája hogy Mo.-n mára a régi swift korú autók jórésze igazi seggfejek tulajdonában van akik max ünnepnapokon cserélnek olajat akkor is hunoil vagy valami hasonló tesco újrakevert szarral, mondjuk ez igaz a másfél milla alatti értékű autók 80-90%-ára, bármilyen vékony is volt anno a suzuki lemeze annak kezelése igen jól sikerült ha nem volt törve, ne adj isten vigyáztak rá akkor nem igazán rohadt, amelyik igen az megint csak a gondos tulaj míve, mellesleg egy 2000 utáni autóról sem mondod meg mennyit futott soha az életben max ha te hoztad ki a szalonból, ezzel csak azt akartam mondani hogy attól hogy igénytelen a tulaj mert egy fillért nem költ az autóra ami még mindig megy csak azt mutatja hogy igen jó gép

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Hát én kevésbé mosolyogtam, amikor hol az egyik barátom Renaultját, hol a másik Fiatját kellett behúznom a szerelőhöz. Suzukival. Nyilván tipikus suzukis gondolkodású vagyok. Meg elfogult. Ja. A tapasztalatból adódóan. Mindenki vegyen, amilyet szeretne. Csak azért szóltam hozzá az egészhez, mert ebből a cikkből sütött a hülyeség a biztonsági övtől kezdve a „kényelmetlen” ülésekig, és aztán jöttek is a szokásos „ti autótok” jellegű hozzászólások. Egy autó kinézete szubjektív dolog. Egy márka megbízhatósága meg ténykérdés. Oszt ennyi. Aki meg nem tud túllépni a sztereotípiákon, az nem tud. Négymillió alatt ez az autó teljesen korrekt. Ha tetszik, ha nem.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Ha lehet valogatni en sem az altalad ajänlottak mellett tennem le a voksom. 4 milla alatt, amit lehet kapni ezeken kivül Mitsu Lancer 1.6 sedan, Nissan Juke 1.6, Ford Focus, es Suzuki Sx4 cross. A Nissan Quashqai 1 misivel drägäbb, 1.2 turbos benzines. Szerintem nem csinält rossz boltot.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Valóban reális alternatíva. A suzukinak azonban magasabb a hasa és az üléspozíciója, ami nekem fontos, illetve nagyobb a csomagtere és kevesebbet fogyaszt. Egyébként szép a Focus.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Citroen, Fiat, Peugeot? Na, jó, kösz a tippeket 🙂 Miután 16 év alatt egyetlen alkalommal sem voltam még szervízben, sem az Ignissel, sem a lesajnált százezeréves swifttel a kötelező évenkéntieken kívül, nehezen tud bárki is meggyőzni, hogy váltsak francia meg olasz autóra. Én elfogadom, hogy valaki embléma alapján választ és fikáz. Én meg leszek a hülye, kispolgár suzukis, aki leszarja, hogy 25 évvel ezelőtt papírból volt az első swift-széria. (Mellesleg a mai napig nem rohadnak le). Mert kb. ez az összes „ellenérv” a suzukival szemben. Meghogy milyen a váltógomb. Meg ronda. Atyaég.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Én viszont már nagyon unom az „ennyiért inkább Nissant” szöveget, meg a fikázó hozzászólásokat. Bakker, akkor vegyetek Nissant. Én meg megvettem 3,9-ért, 7 év garanciával, benzines és 5,5 az átlagfogyasztás. És húz, mint az állat. És kényelmes. És mivel nekem elsődleges a megbízhatóság, magasról tojok a sebváltó tapintására, meg az ilyen teljesen nevetséges kifogásokra. A navi tényleg jó lett volna bele. És? Felcuppantottam a régi navont a szélvédőre és kész. Különben is jobb, ha ott van, mintha a rádió helyén lenne egy gyári, mert akkor nem veszem le a szemem az útról. És akkor még egyszer: négymillió alatt milyen autót is kapni, ami tudja ennek a paramétereit?

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    A szépség ízlések és pofonok dolga, tehát mindenkinek más a szép és a csúnya. Szerintem nincs semmi gond ezzel a Suzukival. Egy dolog ami nem tetszik, az a hűtőrács, az valahogy elrontja az elejét. Egy hűtőrács cserével számomra teljesen vállalható. Egy Dusterhez képest sokkal jobb minőség, és jobb anyagok is kerülnek beépítésre. A Multiplának egyelőre nem kell „aggódnia”.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Ha hunyorítok, majd becsukom az egyik szemem a másikat meg letakarom a kezemmel és elképzelek egy Nissan-t vagy egy 2008-ast, akkor tényleg tetszik ez az autó!
    Ezzel az ocsmány müvével a suzuki tényleg a Dacia szintjére süllyedt. Egy Duster manapság sokkal „menöbb”, és szebb is mint ez.
    Szerintem a Multipla kezdhet aggódni, a legrondább autó címét lassan elorozzák töle!

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Nyilván külföldön offline navigációt használ az ember. Kiváló pl. az IGO, annál jobb nem hiszem, hogy kell, évek óta használom, sokkal jobb, mint egy-két új kocsiba beépített navi, nem mellesleg magyar cég csinálja.

    Amúgy szerintem nincs gond ezzel az SX4 S-Cross-al. Az első itthon gyártott Suzuki, aminek „van csomagtartója”, nálam pl. ez fontos. A Nissannal való összehasonlítás is sok helyen sántít, 4×4-es kocsit másik 4×4-essel kell hasonlítani. Ezek a sofőrsegédek engem nem hatnak meg, eddig is jól elvoltam sávelhagyásra figyelmeztetés nélkül, ezután is elleszek. Persze közel azonos felszereltséggel én is a Nissant választanám, még ha kicsit (pár százezer) drágább is, akkor is.
    Amúgy egy alap 1.6 benzines, klímás S-Cross 4 millió alatt elhozható. Gyári navi nagyon időszerű lenne, hiszen már – ahogy a cikkben is szerepel – már a Daciaban is van. A garanciával is kezdhetne valamit a Suzuki, most lett 2 helyett 3 év (100 ezer km korlátozással), sok helyen 5 év, vagy a Kia-nál 7. Legalább 5 évet a Suzuki is vállalhatna.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    „És persze annak, akit nem zavar, hogy külön kapcsolóról működtethető a ködzárófény és az első ködlámpa”

    Már elnézést, de ez miért baj? Ha ködben megyek és vakítom – a külön lekapcsolhatatlan hátsó ködlámpa miatt – a közvetlenül mögöttem jövőt, az miért jó?

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Milánka kicsi fiam!
    [i]„…de ez nem feltétlenül pejoratívan értendő.”[/i]
    A feltétlenül szó jelentését gondolom csak ismered. nem véletlenül írtam. Ezt, meg a te mondatodat összekombinálva világossá válik hát, hogy magaddal vitatkkozol. :-DDD

    A demagóg szó jelentését pedig ezek szerint nem ismered.

    Szerintem lassítsál.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Az igazán komoly navigációkat nem váltják ki az okostelefonok, szar meg egyre kevesebb autóban van gyárilag
    A luxus márkák sosem fogják megérni az árukat, mert akkor nem lenne a nevük luxus, minőség terén egyikkel sem említhető egy lapon a Suzuki, ez tény

    A Suzuki láthatóan egyszerűbb, igénytelenebb autókat gyárt a konkurenseinél, de ez nem feltétlenül pejoratívan értendő.

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Hát a márkahűségen kívül nem sok minden fogja eladni ezt az autót. Régen is volt jobb nála, de legalább megbízható volt és olcsó, ezek számítanak igazán abban a rétegben ahova ezt szánják. Hát… most drágább és rondább, és jóval érzékenyebb mióta feljebb akarják pozicionálni.
    (Az a hátsó öv tényleg brutál, tehettek volna mellé egy pohártartót mert kb annyira indokolt:D

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Suzukiról még nem olvastam normális tesztet. Csak a hibák, az olcsóbbakkal való összehasonlítgatás… Egy Német luxusmárkát nem szoktak lehúzóan hasonlítgatni más modellekhez, pedig, ha megnézzük több bajor autó áll az út szélén lerobbanva, mint Suzuki, és nem csak arányaiban.
    Vezettem az S-Crosst, semmi gond nem volt vele, a Sport mód igenis érezhetően javított a dinamikán.
    A navigációt meg már szinte senki sem hiányolja, egy okostelefonnal simán kiváltható. Majd ha az alap német luxustalicskák meg fogják érni az árukat, főleg, minőség terén, akkor lesz létjogosultsága ennek az árát vitatni. A Daciahoz hasonlítani pedig, kicsikét „nem okos” dolog.
    Mellesleg, ha a hátsó középső övcsatot sem tudja valaki rendesen a helyére rakni, az nem a Suzuki hibája! 🙂

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Nekem Astra H-m van,az szép én mégis lecserélném egy ilyenre mert sok gondtól megszabadulnék azt hiszem.A Suzukik híresek a tartósságukról,ha vesz egyet az ember,utána az autósboltokat ritkábban kell látogatni.
    Az „A”-oszlop miatt nem vettem tavaly SX4-et,ennél már menesztették a háromszög ablakot végre!

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Tényleg elég undorító, főleg az eleje. Viszont 1 milliós kedvezmények vannak rá, annyiért meg már emészthető az ára.. 3,99M-ért már vihető..
    A suzukinak eddig nem igazán volt egy normális modellje a palettáján, ez már majdnem az..

    A forgalmiban mekkora saját tömeg szerepel? 110-120 kilóval nehezebb a dízel mint a benzines? :O

  • 2017.10.29. at 05:25
    Permalink

    Mit vétett az a szerencsétlen övcsat, hogy oda tették? Borzalmasan néz ki. Feleségem Citroën C3-asában már az ülésben van. (2002-es konstrukció, 12 éves)
    Az autó szerintem borzalmasan néz ki, föleg az eleje, de az egész olan jellegtelen. Ez a libafoszöld szín-hát láttam már szebbet is. Egyszer láttam egy ilyen színü B Corsát, meg is jegyeztem, hogy milyen ronda.
    Feleennyiért talán vamamennyit még el is adnának belöle.

Vélemény, hozzászólás?