Turbót kap a Skoda Fabia háromhengerese
Háromhengeres 1.0 TSI váltja az 1.2 TSI-t a Fabiában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az 1,0 literes háromhengeres volt az egyedüli háromhengeres benzines a Fabiához, mostantól turbót és plusz lóerőket kap.
A Skoda Fabia motorpalettáján az 1,2-es négyhengeres TSI jelentette a belépő szintet a turbós benzinesek világába, mostantól viszont ez némileg megváltozik. Az eddigi 60 és 75 lóerős háromhengeres szívó benzines mellett egy turbós változat is megjelenik, amely az 1.2 TSI-t váltja. Az új egység 95 és 110 lóerős változatban rendelhető. Előbbi 160, utóbbi 200 Nm forgatónyomatékkal rendelkezik. Alapesetben ötfokozatú kézi váltó jár hozzá, opcionálisan rendelhető hétgangos DSG is. A motorfrissítéssel javul a dinamika, csökken a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás is.
A motorfrissítésen túl az infotainment rendszerhez elérhetővé válik a Skoda Connect, amely információkat ad az időjárásról, forgalmi dugókról, benzinkutakról és a híreket is végiglapozhatjuk rajta. A Skodánál jól ismert Simply Clever funkciók a Fabiában is megtalálhatóak. Jégkaparó a tanksapkában, esernyő az anyósülés alatt, multimédiás tároló a középkonzolon és számos egyszerű de nagyszerű funkció mind-mind az autó részét képzi. Az újdonságok a frissített Rapidhoz hasonlóan a Genfi Autószalonon mutatkoznak be.