Változott a külseje, de az igazi újdonság a vadonatúj turbós V8-as motor, ami 3,9 literből 560 lóerőt hoz ki 755 Nm nyomaték mellett. Ez már majdnem a jóval sportosabb 458-as szintje. A nyomatéknövekedés 49 százalékos és az olaszok ígérete szerint a 70 lóerővel erősebb új motorral nem romlott az autó gázreakciója sem a feltöltés ellenére. Gyorsulása 3,6 másodperc százra, végsebessége 316 km/h
Ferrari California T névre hallgat az új változat. Az autót 2008-ban mutatták be, és ez volt az első nyitható fémtetős, egyben az első orrmotoros V8-as Ferrari. Két éve Genfben kapott egy kis erőnövelést, de a mostani átalakítás sokkal jelentősebb. Az autónak az orra és a hátulja természeten megváltozott, de hozzányúltak az oldalvonalához is; eltűntek róla a bordák.
Külsejét a legendás 250 Testa Rossa inspirálta, és a Pininfarina segítségével, de házon belül rajzolták meg. A kiegészítő lámpák kihagyásával sokkal harmonikusabb lett
Megújult a 6,5 colos kijelző is, ahogy kell, de a legnagyobb kunszt a két középső légbeömlő közé helyezett turbónyomást mutató műszer
Nyitva és csukva is szép a California T. 14 másodperc alatt nyílik ki a 2+2-es túraautó teteje. A turbósítással 15%-os a fogyasztáscsökkenés, a gyári adat 10,5 liter százon. Szén-dioxid kibocsátása egyötödével csökkent, 250 g/km lett. A karbon-kerámia fékekkel 34 méterre javult a fékút százról. Genfben élőben, a hivatalos honlapon[/url] otthon is meg lehet nézni, akár a képeken szereplő Rosso California színben is
… és nem tudnak hibázni, és újra nem…
Ezért (is) szenzációs a Ferrari.
… és nem tudnak hibázni, és újra nem…
Ezért (is) szenzációs a Ferrari.