Turbós nyomatékgyár lett a legolcsóbb Ferrari
Hivatalos képeken a felfrissített Ferrari California T
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Élőben természetesen csak Genfben lesz látható, de az internetet felrázó fotók eredetiek. Íme hivatalosan is itt a felfrissített Ferrari California.
Változott a külseje, de az igazi újdonság a vadonatúj turbós V8-as motor, ami 3,9 literből 560 lóerőt hoz ki 755 Nm nyomaték mellett. Ez már majdnem a jóval sportosabb 458-as szintje. A nyomatéknövekedés 49 százalékos és az olaszok ígérete szerint a 70 lóerővel erősebb új motorral nem romlott az autó gázreakciója sem a feltöltés ellenére. Gyorsulása 3,6 másodperc százra, végsebessége 316 km/h
Ferrari California T névre hallgat az új változat. Az autót 2008-ban mutatták be, és ez volt az első nyitható fémtetős, egyben az első orrmotoros V8-as Ferrari. Két éve Genfben kapott egy kis erőnövelést, de a mostani átalakítás sokkal jelentősebb. Az autónak az orra és a hátulja természeten megváltozott, de hozzányúltak az oldalvonalához is; eltűntek róla a bordák.
Külsejét a legendás 250 Testa Rossa inspirálta, és a Pininfarina segítségével, de házon belül rajzolták meg. A kiegészítő lámpák kihagyásával sokkal harmonikusabb lett
Megújult a 6,5 colos kijelző is, ahogy kell, de a legnagyobb kunszt a két középső légbeömlő közé helyezett turbónyomást mutató műszer
Nyitva és csukva is szép a California T. 14 másodperc alatt nyílik ki a 2+2-es túraautó teteje. A turbósítással 15%-os a fogyasztáscsökkenés, a gyári adat 10,5 liter százon. Szén-dioxid kibocsátása egyötödével csökkent, 250 g/km lett. A karbon-kerámia fékekkel 34 méterre javult a fékút százról. Genfben élőben, a hivatalos honlapon[/url] otthon is meg lehet nézni, akár a képeken szereplő Rosso California színben is
… és nem tudnak hibázni, és újra nem…
Ezért (is) szenzációs a Ferrari.
… és nem tudnak hibázni, és újra nem…
Ezért (is) szenzációs a Ferrari.