Maserati GranCabrio - egyelőre még csodás hangú, Ferrari-féle V8-as által hajtva
Látványra is csodálatos a "fonott" szívósoros Maserati V8-as
A szögletes, V6-os motorokkal hajtott modellek korszaka - enyhén szólva - nem volt a Maserati fénykora, a Biturbo, a Ghibli, valamint a tucatnyi számmal jelölt típus rengeteg borsot tört a tulajdonosok orra alá. A helyzeten a márkát megszerző Ferrari segített: a 4200 GT, a GranTurismo és a Quattroporte 4,2, majd később 4,7 literes V8-as erőforrása új korszakot nyitott. A Maserati emblémája, a háromágú szigony ismét fényesen kezdett ragyogni, most azonban megint furcsa jelenetnek lehetünk tanúi. A Fiat-csoport a Chrysler megvásárlásával minden területen költségcsökkentésre törekszik, így lesznek az
amerikai autókból például Lancia típusok és fordítva, és így kerülhet a Chrysler-féle, 3,6 literes Pentastar V6-os benzinmotor a Maserati elejébe. Ezt a konstrukciót az Alfa Romeo is megkapja majd - valljuk be, már ettől sem gyújtanak örömtüzeket az olasz márka rajongói -, ám egy olyan prémiummárka esetén, amelyik a Ferrari mellett fut párhuzamosan, kifejezetten ciki lehet egy idegen, amerikai tucatterméknek számító fémszív - hiába ígérgetnek előzetesen mindenféle turbókat, és több száz lóerőt. További rossz hír, hogy nem csak a még fejlesztés alatt álló
legkisebb Maserati elejében bukkanhat fel a V6-os egység, de a jelenlegi V8-asokat is kiválthatják vele, az egyre szigorodó környezetvédelmi előírások teljesítése érdekében.
Az maga lesz a szégyene a Maseratinak! :S:(
Hová lesz ez a világ:-(((