Turbós benzinmotorral sem drága a Dacia Duster

Megvannak a frissített Dacia Duster árai

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A facelift turbós benzinmotort is hozott a piac legnépszerűbb és persze legolcsóbb szabadidő-autója, a Dacia Duster számára.


Hirdetés




Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

12 thoughts on “Turbós benzinmotorral sem drága a Dacia Duster

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    A garancia (ill. a garanciális szerviz és kötöttségek) az maga egy szívás…

    Úgy olvastam valahol, hogy a Dacia gyárban van LPG „gépsor”, ha így van, ez gyári.

    Egyébként ez az autó (legolcsóbb SUV) gyári CNG-vel (sürített földgázzal) lenne a legütősebb (és leggazdaságosabb is), mindent vinne…

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    A garancia (ill. a garanciális szerviz és kötöttségek) az maga egy szívás…

    Úgy olvastam valahol, hogy a Dacia gyárban van LPG „gépsor”, ha így van, ez gyári.

    Egyébként ez az autó (legolcsóbb SUV) gyári CNG-vel (sürített földgázzal) lenne a legütősebb (és leggazdaságosabb is), mindent vinne…

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    A garancia (ill. a garanciális szerviz és kötöttségek) az maga egy szívás…

    Úgy olvastam valahol, hogy a Dacia gyárban van LPG „gépsor”, ha így van, ez gyári.

    Egyébként ez az autó (legolcsóbb SUV) gyári CNG-vel (sürített földgázzal) lenne a legütősebb (és leggazdaságosabb is), mindent vinne…

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    Igaz a gari problámás lehet. De „gyári” beépítéssel is lehet problámás. Minap mesélték német gázos cégnél, hogy ford s-max-ot olyan faszán állították be, hogy a gázkomputer kiütötte a gyári komputer hibakódjait, és szegény keveréken ment ak ocsi, és már 2x újították a hengerfejet, pár éves a kocsi, 125e-t futott, és a ford szerint minden rendben van. Most küzdenek, hogy a ford állja a költségeket, mert szar votl a beszerelés, aza a programozás. Szóval gyári beszereléssel, garival is lehet szívni.

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    Utólag? Csak akkor ugrott a gyári garancia, az nem gond?

    Szernintem már 200e Ft-ért is lehet jó gázrendszert kapni mindenestől, és a másfélszeres ár nem tesz túl jót a megtérülésnek. Na meg a hazai magas LPG ár sem.

    A 10 l/100 km reális lehet én is ezt olvastam több helyen is. Le is cserélném a régi Suzuki Swiftemet erre, csak hát az 6,5-tel is beéri, ja és csak 150e Ft volt az átalakítás (10 hónap alatt megtérült)…

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    LPG-t külön tetetném bele, így sem a gyárban szerelik be, hanem külsős cég teszi bele úgy-ahogy. 300e -ért már nagyon jól és jól beálíltott gázrendszert szerelnek minden költséggel együtt.

    1,6Lpg-vel valami 10l gázt kér városban, legalábbis autógáz fórum egyik tagjának elmondása alapján. Az meg elég baráti.

    Én még nem próbáltam a Dustert de érdekel, a fos utakra bőven jó lehet, de próba után meglátjuk.

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    „1.2 TCe verzió (…) fogyasztása még nem publikus”
    papíron biztosan jó érték lesz, 5,7-6 l/100 km között saccolom, a valós meg inkább 10 l/100 km. Én sokat megyek, nekem az előbbi is nagyon magas lenne…

  • 2017.10.29. at 21:32
    Permalink

    Ha „csak” 200 ezerrel drágább a dízel motorral, akkor nem kérdés, hogy dízel motorral kell venni.
    Fura, hogy 1.5 dCi-ből van 109 és 110 lóerős is?

Vélemény, hozzászólás?