Turbómotort kap az új Mazda CX-9
Hivatalosan is bemutatkozott a Mazda CX-9
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nemrégiben már beszámoltunk arról, hogy a Los Angeles-i Autószalonon mutatja be a Mazda a megújult CX-9-et. Mára hivatalosan is lerántották a leplet róla.
Újabb KODO dizájnos Mazda került a piacra a CX-9 személyében. Elődjéhez képest lényegesen karakteresebb arculatot kapott, akárcsak az összes mai Mazda modell. A méretes hűtőrács mellett dinamikus övvonal, hátsó légterelő, dupla kipufogó és 18-20 col közötti felnik teszik még sportosabbá a megjelenést. Az autó hossza rövidebb lett, tengelytávja ugyanakkor 55 mm-rel nőtt, amelynek elsődleges hasznát a hátul ülők élvezhetik majd.
A három üléssorral rendelkező belső tér jobb minőségű anyagokat, a középkonzol pedig egy méretes alumínium díszítőelemet kapott. Az első üléseket újratervezték, LED-es világítást kapott az utastér, az infotainment rendszer pedig 7 vagy 8 colos méretben is elérhető. A vastagabb üvegeknek és a hangszigetélésnek köszönhetően az utastér lényegesen csendesebb lett. További extraként választhatunk 12 hangszórós Bose hifit, Nappa bőrkárpitot és rózsafa díszítőelemeket. Ezeken kívül elérhető egy 4,6 colos kijelző is, amely a műszerfalon a fordulatszámmérő és a sebességmérő között kapott helyet.
A teljesítményről egy 2,5 literes turbómotor gondoskodik, amely 230 lóerőt és 420 Nm forgatónyomatékot produkál. A hajtás hatfokozatú automata váltón keresztül jut el az aszfaltig, első-, illetve összkerékhajtás közül választhatunk. Az értékesítés 2016 tavaszán indul.
Olvasd el itt magad alatt korunk nagy gondolkodójának véleményét? 😀
Szépen hajlik ám a tér a kezei(k) közt, egy év múlva már a leghangosabbak lesznek a turbófóbok, természetesen éltetve a turbó motorokat! :-DDD
Igen. De az ünnepléssel még várjunk addig, amíg az elavult szívók ki nem futnak. Majd ha csak turbósok lesznek a kínálatban, akkor pezsgőzhetünk! 😀
Eddig is volt turbó benzines motorjuk.
Most is lesz.
Mi ezen olyan meglepő?
Ennél nagyobbat ne élvezzenek soha:)
Azt sem ünnepelném. Ez is teljesen hétköznapi hír. Ebből csak ti csináltok tragédiát. 😀
Szeretnéd, hogy kifussanak 😀 😉
Szerintem borítékolható volt, hogy a két K olyat ünnepel, mintha a magyar válogatott vb-címet nyert volna 😀
A Suzukit se felejtsd ki. Remek literes turbó motor a láthatáron.
😀 a jövő a japókál is elkezdődött. A Honda és a Toyota után ők is beállnak a sorba.Az „eddigi Skyactiv szívók maradnak”, ez természetes a régi elavult technológiának is adnak időt a kifutásra. A fejlődésnek pedig igenis örülni kell.
A pezsgő finom, a dance pedig mindig jó 🙂
Miért kellene ünnepelni? Nincs ebben semmi ünnepélyes. Ma ezt a blokkot, holnap a többit cserélik majd. Ez a világ rendje. Aztán ha mégse cserélik, akkor is pont olyan jól fogok tudni aludni. 😀
A dogmáitok attól még szépen sorra ledőlnek. Ne keseregj miattuk, ez tényleg nem a sárkány a és a tündér meccse.
Mondom, ha neked elég a sikerhez, hogy az MPS-ekben eddig is használt DISI-t váltja ez a motor, de a szívókat továbbra is megtartják, akkor ünnepelj! Rúgd ki a ház oldalát:)
Nyilván. Tényleg rossz lehet azt látni, ahogy a dogmáitok szépen leomlanak. 😀 Volt már sok ilyen a világtörténelemben, mára egy kvázi tudomány épült rá, változás menedzsmentnek hívják. 😀
Ne tedd rá egy ujjpercedet se az állandóságra. Hiányozni fog.
Kempelennek meg a tarnak mégis elég volt csak a főcím ahhoz, hogy örömittasan pezsit bontsanak és eljárják a Kempelen-dance-t:)
Majd csak jövőre, de 2020-ig szépen lassan. 😀
Ha annyi sört kapnék, ahányan anno lehülyéztek emiatt, egy hétig részeg lennék. 😀
Na végre ezt is megéltük, a Mazda is beáll a sorba! 🙂
ui: a CX-9 amúgy Európában nem lesz kapható…
Nem fogják föladni 🙂
A 2.3 DISI-t váltja le (a 3 MPS, és a 6 MPS verziójában is), az eddigi Skyactiv szívók maradnak.
Remélem, nem adják fel az elveiket. A Ssangyong mellett már csak ők azok, akik köpnek a trendekre:)
Ez a motor vajon a 2.3 DISI-t váltja le? vagy szívós benyák helyett jönnek a Mazdánál is a turbók??