Minden változatában csábító a jelenlegi Mazda MX-5, de a soron következő állítólag új mércét jelent majd a típus történetében - így legyen!
A Mazda MX-5 nem véletlenül a világ legnagyobb darabszámban értékesített roadstere, ennél a típusnál garantálható, hogy a tesztek mindig őszinte, valós élmények alapján íródnak. A kiválóan vezethető kis sportkocsi azonban radikális átalakítás előtt áll! Hogy ennek a műveletnek milyen formai kihatásai lesznek, kvázi, hogyan fog kinézni a hamarosan várható új MX-5, azzal kapcsolatban még nincsenek információk, ellenben a műszaki tartalom hírmorzsái igencsak izgalomba hozhatják a rajongókat. Bár a jelenlegi modell sem éppen nehézsúlyú bajnok, a Mazda nagyon komolyan "rágyúr" a súlycsökkentésre, konkrétan a szálkásításra, és állítólag 800 kilogramm környékére szeretné levinni az MX-5 önsúlyát. Ez rögtön dupla örömre adhatna okot, ugyanis minél könnyebb egy autó, annál jobban, precízebben vezethető, másrészt a dinamikus viselkedéshez nincs szükség nagy és nehéz lóerőgyárra, a kisebb tömeg mozgatásához elegendő kisebb erőforrás is. Ezzel kapcsolatban egy közvetlen befecskendezéses, 1,4 literes, benzines, turbófeltöltős motorról hallani, amely a legkorszerűbb Mazda technológia, a SkyActiv család tagjaként kerülne beépítésre.
Csak remélem gondolnak majd a 190cm-es emberekre is…én egyszer behajtogattam magam egyMX5 be nagyon mokás volt ,hogy az orrommal volt egyvonalban a szélvédő széle tehát a tetőt be sem tudtam volna hajtani…ha pedig odaléptem volna neki repülös szemüveget kellett volna viselnem…:)