Néhány kiegészítővel együtt alig 1,4 millió forintért pumpálja bő 200 lóerőre a Mazda MX-5 teljesítményét a BBR
Mindig ritkaságszámba mentek a sorozatgyártású pörgős, turbófeltöltő nélkül is tekintélyes teljesítményű motorral hajtott járművek, pláne a roadsterek. Talán a kétliteres és 240 lóerős Honda S2000 volt az utolsó ilyen mohikán. Az egykor a világ addigi
legerősebb MX-5-ösét megépítő brit BBR tuningcég viszont még a legfrissebb Mazda MX-5 erőforrására alapozva is visszahozza nekünk ezt a kort.
Aki erre fogékony, annak nincs is élvezetesebb, mint egy pörgős, magas fordulaton éledő erőforrás
Érte már vád az MX-5-öst szerény teljesítménye miatt, pedig biztosan állíthatjuk, hogy még az
1.5-ös motorral is semmi máshoz nem fogható élményt ad a kis japán roadster. Persze lehet akár
525 lóerős V8-ast is építeni az MX-5-be, pusztán az árak alapján azonban elérhetőbb a kétliteres benzinmotor tuningolása. Hiszen már ebből is kihoz 205, 214, vagy akár 225 lóerőt a BBR, bő 240 newtonméter társaságában. Így pedig máris másképp muzsikál a könnyű roadster, 7,3 másodperc helyett 5,7 másodperc alatt ugrik százas tempóra a 205 lóerős változat.