Tuning: 654 lóerős lett az BMW 1M Coupé
Komoly teljesítménytöbbletet kapott a BMW 1M Coupé
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A német Alpha-N Performance több helyen is módosította a leköszönő BMW 1M Coupét, melynek eredményeképpen 654 lóerőt sajtoltak ki belőle.
Hamarosan hazánkba is megérkezik az 1M Coupét váltó M2 Coupé. A németek továbbra is szeretik a leköszönő modellt, főként ha tuningról van szó. Az Alpha-N Performance cég komoly módosításokat hajtott végre, melynek eredményeképpen 654 lóerőt és 734 Nm-t hoztak ki az eredetileg 340 lóerős és 500 Nm-rel bíró sorhatos turbós bajorból.
A módosítások során átírták a motorvezérlő elektronikát, nagyobb turbót akasztottak a blokkra, áttervezett intercoolert és kipufogórendszert is kapott a legkisebb M-es BMW. Az új gyújtógyertyák, üzemanyag-szivattyú és gyújtótekercs mellett egy Snow Stage 3 víz-metanol befecskendező rendszert is beépítettek.
Annak érdekében, hogy a megnövelt teljesítményt jól bírja a hajtáslánc, egy erősebb versenykuplungot kapott és a lendkereket is kicserélték. A teljesen állatható Öhlins felfüggesztés is a csomag részét képzi, akárcsak a BMW Performance első splitter és hátsó légterelő.
Az utastérben kagylóülés és egy váltófokozatot-jelző LED-sorral ellátott sportkormány kapott helyet, továbbá egy versenyautókban megszokott központi kijelző is beépítésre került.
Látod, gyorsan megjelenik amikor hiányolod. 🙂
Tehát sarkítva ez annyit tesz, hogy aki a BMW-t nem szereti, az h*lye. Köszönjük, kolléga. Jó, hogy vagy nekünk. Illetve mégsem:)
[i]„Én, ha BMW-s cikket látok, vagy rá sem kattintok, vagy egyből legördítek alulra és írok valamit”[/i]
Ezért vagy te a fórumözók legalsó testnyílása vévattila.
Ne haragudj, de ennek ahhoz semmi köze, hogy „nyomulnak”. Gyakran – most is – olyan tuningváltozatokról tesznek közzé cikkeket, amiket itthon meg sem lehet vásárolni. Ehhez képest pl. jóval ritkábban olvashatunk a Nismo-Nissanokról, a Lexus F-es autóiról, a sportos Jaguarokról, Hondákról, stb…Balgaságnak tartom, hogy egy szórakoztató autós portál arra épít, hogy egy márkának kirívóan nagy rajongótábora van itthon, és ezért őket előnyösebb pozícióba helyezik, mint a más márkákat preferálókat. Én, ha BMW-s cikket látok, vagy rá sem kattintok, vagy egyből legördítek alulra és írok valamit(általában iróniával operálok). Ezzel is jelezve az elégedetlenségemet…
És ha nem? Ha „csak” annyi van a háttérben, hogy ez a márka nagyon is „nyomul” hazánkban (is) – aminek szerintem látható az eredménye.
Ez olyan, mint mikor Nissanom volt, és a D&W katalógus fele (vagy több) VW-tuningtermékekkel volt tele. Volt mellette más is, de japán gyártóké a legkevésbé. Nem a katalóguskiadót hibáztattam…
Nem gondoltam, hogy magyarázkodnom kell, de akkor leírom: irónia akart lenni:)
Az AN „legénysége” mintha kissé részrehajó lenne a márkával kapcsolatban…
Csalfa! Te Sado-Mazo vagy ,hogy állandóan Béembés cikkeket olvasol?
Egy produktum nélküli autógyártóról elég nehéz lenne írni.
Szeretném jelezni a szerkesztőség felé, hogy túl kevés a BMW-kről szóló cikk. Több kellene. Jelenleg csak kb. minden második cikk szól róluk. Egyszerűen kevés. Szeretném, ha minden cikk ezekről a járgányokról szólna, és az oldalt is át lehetne keresztelni BMWNavigátor-ra:)