Így is lehet, bár a KRESZ tiltja. A tetőn elhelyezett rakomány nem nyúlhat oldalra, a hátul - például a kerékpártartón - szállított csomag oldalra 40-40 cm-t nyúlhat ki, de a teljes szélesség a 2,5 métert nem haladhatja meg
Oroszország hagyományosan szedánkedvelő piac. Annak ellenére, hogy e karosszériaforma köztudottan nem épp a legpraktikusabb, sőt túlzás nélkül nevezhetjük az egyik legkevésbé praktikusnak is. Nem probléma, miként azt az alábbi videó is bizonyítja, leleményes nép az orosz.
Nem tudjuk, hogy előre kitervelt elkövetésről van-e szó, vagy hősünk, aki legyen Iván vagy talán inkább Szása, egyszerűen csak elugrott egy barkácsáruházba, hogy ott beszerezze a hétvégi építkezéshez szükséges léceket, majd ott, hirtelen ötlettől vezérelve talált megoldást a 3-4 méter hosszúságú faanyag hazaszállítására, mindenesetre megoldotta a problémát. Vélhetően hamar ráébredt arra, hogy hiába próbálkozik, az az autóba nem fog beférni. Tetőcsomagtartója nem volt, a képek alapján vonóhorga sem, hogy utánfutót béreljen, a szállításért pedig bizonyára nem kívánt fizetni. Mi maradt hát? A videóban látható frappáns megoldás, ami azonban komoly manőverezési rutint igényelt, vélhetően nem csak tőle, hanem a közlekedés többi résztvevőjétől is.
Bízunk benne, hogy a méretes lécekkel senki sem kapott út közben sallert, s bár a felelőtlen sofőr azt érdemelne, tőlünk az előző hónapban egy, a benzinkúton kvázi
a benzinpárának tüzet adó szerencsétlennek ítélt
hónap idiótája virtuális serleget kapja.
Gratulálok! No comment!
Miért gáz? A repülőgépeknek nagyobb a fesztávjuk, mégis tudnak közlekedni, igaz, javarészt nem a városban! Hehehe! Lehet, hogy pilóta az Iván, akinek bevonták a szakszolgálatiját és hiányérzete van!
Hasonlót már én is csináltam, de hátsó ülésről az anyós ablakon ki – így vagy 45 szögben előrefelé állt a léc és nem keresztbe, illetve az autó is többet tudott elnyelni.