A frissülő Ford Escort a hazai, vagy akár a nyugat-európai utcaképet sem csúfítaná el
Régi név már az Escort, hazánkban az ezredforduló után nem sokkal halt ki, akkor vette át a helyét a Focus a Ford palettáján. 2014-ben viszont sokak meglepetésére a Ford leporolta, majd egy kínai piacra szánt, a Focus második generációjának padlólemezét felhasználó kisméretű szedánra aggatta a nevet. 2018-ban már volt egy faceliftje az Escortnak, s most itt a következő, így már európai szemmel is pofás lett.
Jól mutat családi színekkel és cégautó-fehérben is
Persze, a lemezek alatt még mindig a régi Focus, de ettől még rossz autó nem lesz, sőt! Ma is sokan szeretik és használják a második generációs kompaktot, jól felextrázva, minden mai, modern finomsággal és ezzel a küllemmel megspékelve még akár itthon is nagyot futhatna. Főleg, hogy pont ideális méretű: 4,63 méter hosszú, 1,82 méter széles és másfél méter magas, épp egy kicsivel kisebb az aktuális Focusnál. További pozitívum lehetne a régimódibb felhasználók számára, hogy egy 122 lóerős szívómotort találunk a motortérben, amelyet hatsebességes manuális váltóval is lehet kérni.
Modern, mégis visszafogott beltér: multikormány, digitális óracsoport, érintőképernyő, de fizikai klímagombok
A 2021-es Escort már gombbal indul, hatalmas kijelzőket és különösen kényelmes belteret kapott, tehát nagyon jól titkolja, hogy egy megbízható, régivágású, még másképpen jó autó. Érdekes, hogy Kínában nem csak ez a név élhet tovább, azon a piacon az
Európában nyugdíjba vonuló Mondeo is megmarad.
Kíváncsi vagyok menyi megy el a felújítottból, tavaly egész évben 28 ezer Escortot adtak el….