Az Európa-bajnokságra utazó női magyar kézilabda-válogatott is a hot-dogra szavazott
Ahogy
a Volkswagen legkelendőbb cikkszámos "alkatrésze" a kolbász, úgy a MOL-nál is létezik valami, ami az üzemanyagok mellett nagyon fogy. Ezt mutatja, hogy idén októberben a MOL Fresh Corner hálózatában kapható hot-dog eladások száma 800 ezer fölé nőtt, ami új rekord.
A legnépszerűbb íz továbbra is a klasszikus: minden harmadik vásárló ezt választja, de egyre kedveltebb a nyáron bevezetett XL magyaros hot-dog is. Az egész évet nézve egyébként közel 7 millió darabot adtak el belőle itthon. Az eddigi statisztikák alapján az év végére pedig várhatóan közel 8 millióra fog nőni a hazai értékesítés. Ráadásul hamarosan érkezik a hot-dog család legújabb tagja, egy különleges, téli szezonális ízzel, ami a többihez hasonlóan országszerte a közel 300 Fresh Cornerben lesz elérhető december 1-től.
Decembertől új ízt is választhatnak a vásárlók
Csak a MoL!
Aki a MOL-nál vásárol az egyenest az oroszok népirtásába csatornázza be az üzemanyag költségeit. A hot dogból is ruszki olajat vesznek.
Ilyen a világ, az amik sem jobbak.
Mi meg jó ha kussolunk, ha nem akarunk felvonulási terület lenni.