Múlt héten az Autóklub tanpályáján, a Berda József utcában mérhették össze autóvezetési tudásukat a BRFK legtapasztaltabb sofőrjei
Talajtapadási tényezőjével a jéghez hasonló a vizes műgyanta
A Budapesti Rendőr-főkapitányság és a Fővárosi Baleset-megelőzési Bizottság a múlt héten rendezte meg a rendőr motoros- és járőr gépkocsivezetői verseny budapesti döntőjét, ahová a kerületi kapitányságok előzetes válogatás nélkül, de nyilván a legtapasztaltabb kollégáikat küldték - ezt bizonyítja, hogy fővárosi megmérettetésen résztvettek kivétel nélkül már évtizedes szolgálatot maguk mögött tudó rendfenntartók. Ők a verseny elméleti részében szakmai és KRESZ-tudásukról adtak számot. A gyakorlati megmérettetésre a Magyar Autóklub Közlekedésbiztonsági és Oktatási Parkjában került sor, ahol egy vízfüggönyös, csúszós, 0,2-es talajtapadási tényezőjével jeges felületet mintázó útszakaszt kellett meghatározott időn belül teljesíteni, illetve egy rutinpályán kellett végighajtani a megadott instrukciók alapján.
Vezetés vízfüggönyben, kitérő bukkanó után, mind komoly koncentrációt és jó reakcióidőt igényel. A legjobb fővárosi rendőr az országos döntőben képviselheti a fővárosiakat
Az összesített eredmények alapján a verseny nyertese Csörget Zoltán rendőr főhadnagy lett, aki az országos döntőre továbbjutva képviseli majd a főváros rendőreit.
FŐhadnagyok a rendőrkocsik sofőrjei? Tipikus magyar mentalitás. Nehogy má’ ja zörmester menjen versenyre, aki egész nap vezet! Persze lehet csak az ingyenebéd miatt nem mehettek a beosztottak.
Biztosan jól vezetnek, de had legyek rossz májú! A vesztes a széria tükör radiállal szerelt autót vezette?