Az Eneos és a Toyota közös tesztprogramja egy Priusszal és egy GR86 sportkocsival kezdődött meg. Egyelőre óvatos kezdőlépést tettek a szén-dioxidból és megújuló energiával előállított hidrogénből előállított e-fuel felhasználásának irányába: a tesztautók tankjába egyelőre 90% hagyományos benzin mellé, 10%-ban keverték az anyagot, és a Toyota tesztpályáján így végezték az első próbákat.
A tesztelők arról számoltak be, hogy nincs érezhető különbség a tisztán benzinnel tankolt autókhoz képest, de ez nem is meglepő: az e-fuel kémiai szempontból megegyezik a benzinnel, csak az előállítás módja tér el. Mivel a műbenzin megújuló energiával, a levegőbe eresztett szén-dioxidból készül, az elégetése nem jár többlet szén-dioxid-terheléssel.
Az Eneos egyébként azt tervezi, hogy először egyfajta keverékkel csökkentené a levegő szén-dioxid-terhelését, amely benzinből, bioüzemanyagból és e-fuelből állna, mielőtt, 2030 körül tömegesen kezdené előállítani és forgalmazni a szintetikus üzemanyagot.