Lehet még fokozni a BMW vesék méretét
Aki csak legyint, hogy ez úgyis csak koncepció, sokat változik még, jobb, ha felkészül. Nem fog már sokat változni a szériagyártásig ez a forma. Sőt, valószínűleg az M3-as is hasonló veséket kap, ugyanis a korábbi kémfotók alapján a virtuáltunerek nagyon hasonlóan „festették le” a BMW újdonságait. Azonban való igaz, hogy a függőlegesen megnyújtott vesék nem először fordulnak elő a BMW autóin. Emlékezzünk csak a 3.0 CSi-re vagy a 328-as típusra. Most viszont nem csak függőlegesen megnyújtották, de ki is szélesítették a formatervezők, így már akkorák, hogy egy kisgyerek feje simán belefér.
Saját bevallásuk szerint a BMW formatervezőit a 328 és 3.0 CSI modellek ihlették (kép: Hemmings és Sotheby's)
Azonban a kupéságot hibátlanul hozza a koncepcióautó, amelynek a visszapillantóira is érdemes egy pillantást vetni, amelyeknek az éle rendkívül stílusosan a króm ablakkeretek folytatása. Hátul a hatalmas diffúzor gondoskodik arról, nehogy rásüthessék az átlagos jelzőt a tanulmányautóra, továbbá a kipufogóvégek is érdekes formát kaptak.
Hátul a diffúzor és a kipufogók a leglátványosabbak
Technikai adatokat nem közölt a BMW, ám valószínűleg az M3 és az M4 is ugyanazt a háromliteres, sorhatos, duplaturbós benzinmotort kapja, ami az X3 M és az X4 M modellekben 475 lóerővel dolgozik.
21 colos kerekeken áll a Concept 4