Az 1-es BMW új sportváltozata csak elöl hajt, de 265 lóerős
Legutóbb még csak álcázva láthattuk a BMW érkező új modelljét, most azonban lekerültek a fóliák minden új elemről. Megérkezett a 128ti, mely külsőre és némileg belső tartalomra is az M135i csúcsmodellt idézi. Az új sportosabb, de nem a legélesebb 1-es külső kiegészítő elemei pirosban díszelegnek, ilyen az első lökhárítókba épített levegőbelépő, valamint a hátsó lökhárítókba került szellőzők rácsai, valamint a küszöbdíszléc betétje is. A 128ti-t ezekről is könnyű lesz megismerni, de még a hátsó kerekek elé is kerül piros ti felirat. Ezek piros, vagy kék fényezés esetén feketében kerülnek fel az új modellre.
Piros kiegészítőket és fékeket kap a 128ti
265 lóerős sportváltozat Torsen sperr difivel és sport fékrendszerrel
A ti modellmegjelölés a '60-as évektől egészen a '90-es évek végéig szerepelt a BMW kínálatában és mindig a sportosabb modelleket jelölték. Ezt a hagyományt hozza most vissza a BMW, és hogy bent se felejtsük el, miben ülünk, a hímzett könyöklő fogja emlékeztetni a sofőrt és utasait. A piros az utastérben is visszaköszön, ezzel varrják az ülések és a műszerfal kárpitját is, valamint a kormányt és az ajtókat, ezen felül pedig az ülések közepére egyedi dekor is kerül, szintén piros színben.
Pirossal varrják az utastér kárpitját
A ti modellmegjelölést belehímzik a könyöklőbe, a bőrkárpitú ülések közepére egyedi dekor kerül
Az új 128ti a hétköznapi 120i és a csúcsmodell, az M135i xDrive közé érkezik. A 2,0 literes TwinPower turbómotor erejét is ennek megfelelően lőtték be, 265 lóerőre képes, és csak az első kerekeket hajtja, szemben a csúcsmodellel, ahol mindenképp jár az összkerékhajtás. Nem csak külső, de mechanikai elemeket is örökölt a csúcsmodelltől, például a mechanikusan önzáró Torsen differenciálművet és az M Sport fékrendszert, mely most először kerül olyan modellbe, amit nem az M részleg készített fel, valamint mindenképp piros nyergekkel szerepel a 128ti-n. Futóművét hasonlóan keményre hangolták, mint az M135i-ét, valamint keményebb rugóival 10 milliméterrel fut lejjebb, mint az alapmodell. Az új sportosabb 1-es novemberben érkezik meg a BMW kínálatába.
10 milliméterrel fut alacsonyabban az alapváltozatoknál, futóműve olyan kemény, mint az M135i-é