A Peel P50 lényegében egy guruló szék, az apró méretek miatt a beszállás sem könnyű. A végsebesség 60 km/h
Értelmetlen, de roppant szórakoztató negyedmérföldes gyorsulásnak lehetünk szemtanúi, melyben versenyzésre szinte teljesen alkalmatlan járművek mérik össze tudásukat, illetve annak hiányát. Az autók közös jellemzője, hogy csupán egyetlen igényt elégítenek ki, a két pont közötti távolság áthidalását biztosítják minimális tempóval, a komfort és a biztonság csak a gyalogosok és a biciklisták szintjét képes felülmúlni.
A Piaggio Ape sem az a kifejezetten versenyzős fajta, a jópofa áruszállítóból itthon is fut néhány példány
A sárga színű, áruszállításra született kisautó egy Reliant Regal, a már megszűnt vállalat termékeit az elmúlt években a brit
Top Gear autós műsor tette ismertebbé. A hangsúlyt az autó borulékonyságára helyezték, Jeremy Clarkson váratlan pillanatokban borított fel egy Reliantot, szerencsére a segítőkész járókelők mindig talpra állítottak a kisautót. A Regal 1953 és 1973 között készült, 848 köbcentis blokkja 37 lóerőt produkál, amivel ez a jármű a mezőny legerősebbje.
A gyerekjátéknak tűnő tárgy a Peel P50 (1962-1965), ami a világ legkisebb rendszámos autója. A 137 centi hosszú jármű hajtásáról egy 49 köbcentis, egyhengeres DKW motor gondoskodik, a lóerők száma 4,2. A váltó háromfokozatú, hátramenet nincs, a kisautó megfordítását a sofőrnek kell elvégezni kívülről, de szerencsére csak 59 kiló a P50. Az apróság szintén szerepelt a
Top Gear egyik adásában, kiválóan alkalmasnak bizonyult az irodaházban történő közlekedésre, még a liftbe is befért. A típus gyártása 2011-ben újraindult elektromos és benzines formában.
A zöld járgány egy thaiföldi tuktuk, a 0,2 literes motorja 4 lóerőt termel. Mellette egy igazi olasz csődör áll, egy 12 lovas Piaggio Ape. A háromkerekű áruszállító a második világháború utáni nehéz gazdasági helyzetben, 1948-ban jelent meg, és mind a mai napig gyártják. Az első széria 125 köbcentis motorral készült, de az idők folyamán 50-es blokk is megfordult a karosszériában, 2013 óta már 0,4 literes gázolajossal is elérhető. A BMW most is potens fegyvernek tűnik a 72 km/h végsebességével, sőt ez valójában négykerekű, még ha jól is leplezi. A német-olasz kisautót szintén a pénz és nyersanyaghiány szülte 1955-ben. Először 250 köbcentis motorral készült, majd jött a népszerű 300-as, a nagyobb karosszériás 600-as a Szuezi válság miatt nem lett kelendő. A versenyben résztvevő autó 250 köbcentis, a maximális teljesítmény 12 lóerő.
A teljesítményből már sejthető a végeredmény.