20 évvel ezelőtt prémiumautónak számított a Volvo 850, ma is lehet az, ám leginkább egy olcsón elérhető, tágas és az alábbi videó szerint biztonságosan masszív monstrum
Mérföldkőnek számított a Volvo történelmében a 20 évvel ezelőtt megjelent 850-es, ami még klasszikusan szögletes, de már kellően kerekded volt. Az Egyesült Államokban sokak szerint ez a modell emelte a prémiummárkák közé a svéd gyártót, ugyanis alapáron is igen gazdag ellátmányt vonultatott fel.
Természetesen kombiként az igazi
Már a kezdetektől alapáron kínált első légzsákpárt és blokkolásgátlót, valamint aktív, a ráfutásos balesetek ostorcsapáshatásától védő fejtámaszokat és hárompontos biztonsági övet az összes utasnak, 1995-től pedig elsőként kínált opcióként oldallégzsákot, s az 1997-ig gyártott modellben az ESP is megjelent.
Az 1997-ben alapított Euro NCAP e modellt még épp nem vizsgálta, de korának legbiztonságosabb modelljének számított. Hogy ez igaz, arra temérdek legenda létezik, ám ennek bizonyítására néhány vállalkozó kedvű fiatal egy roncstelepi kísérletet is tett, több tucat autóba rongyoltak bele egy 850-essel, ami igen sokat kibír, a videó végén mondjuk arra is fény derül, hogy a kísérleti példányba bukócső is került, ám ennek ellenére lenyűgöző, hogy a ma a Használtautó.hu kínálatában már
200 ezer forintért is elérhető 850-es mi mindent kibírt úgy, hogy a pilóta karc nélkül szállhatott ki belőle.
„több tucat autóba rongyoltak bele egy 850-essel” ->szerintem kettő. Első képeken acélerék volt alatta, vége felé alu.
Nem is tagadták h nincs bukócsövezve, olvasd el a cikket!
egy pár megállított (mondjuk 2:23-24-nél), és lassított résznél sajna látszanak a bukócsövek :))..szóval rendesen be van csövezve..tuti a motortér is, mert a hűtő a legelső ütközéskor sem sérült, ami lehetetlen még egy Volvónál is..
unzerstörbar!!!
ez kész 🙂