Tömegcsökkentéssel jön a VIII-as Golf
Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb hírekben mégis a következő generációt veszik célkeresztbe. Lássuk, mit lehet tudni a 8-as Golfról!
Talán nem meglepő, hogy elődjéhez hasonlóan a nyolcas Golf is a VW már jól bevált MQB platformjára épül, ám a frissítés így is tartogat újabb 35-70 kg-os tömegcsökkenést. A kompakt ötajtós dizájnjára is rágyúrnak a wolfsburgiak. Az orr rész karcsúbb lesz, míg a hátsó lámpák élesebb vonalakat kapnak, a Golf felirat pedig a csomagtartó közepén elnyújtott betűtávolsággal kerül elhelyezésre, akárcsak az Arteon esetében. A frissítésnek köszönhetően a beltér is tovább nő, ezen felül pedig a csomagoknak is több hely áll majd rendelkezésre, közel 400 literes térfogatra lehet számítani.
Az utastérben átveszik az uralmat a digitális műszerek, szinte alig marad klasszikus, nyomkodható, tekerhető elem. A digitalizálás mellett gesztusvezérlés is érkezhet. Jó hír, hogy egy mild hibrid modell is megjelenhet az új Golfból, a GTE pedig nagyobb teljesítménnyel és hatótávval érkezik. A GTI várhatóan 250 lóerőre izmosodik, az R változat pedig 350 lóerős lehet. A tisztán elektromos e-Golfról egyelőre nincs hír, minden bizonnyal annak hatótávja is növekedni fog. Ezzel elérhetővé válik, hogy a valóságban is 300 km felett autózzunk vele.
Az ne felejtsük el, hogy az év autója címet egy 9,5 milliós Golf kapta! A 4-5 milliós szarokban meg úgy feszítenek mintha autóban ülnének. Aztán csak egy túlárazott fapad olcsó futóművel meg VII kasztnival és a lényeg a VW embléma mert arra hokiznak a pálcika gyerekek.
Meg azt hogy egy Olasz Alfa simán körbeautózza … 😉 😀
Ha esetleg valamit fel is lehet róni a Golf7 ellen, az pont nem a futóműve lesz, mert az igencsak prémium.Igazából nagyon semmi különöset nem lehet ellene mondani, maximum azt, hogy egy octavia jobban megéri 🙂
Sportosságot meg hagyjuk már … egy Opel Astrát jobb vezetni a Ford Focusról meg ne is beszéljünk mert fényévekkel jobban kanyarodik és kezelhetőbb …
Vw az Vw is marad csinálhat bármit … Vw-em van . Nem fikázok és haza se beszélek ültem már jobb autóban is és rosszabban i s… szerintem túlárazott a Vw és nem ér annyit amennyit gondolnak hogy ér …
az csak szöveg, valojaban nepauto, szoval tul sportos nem lehet, mert kevesebben vennék. szerintem.
Mindig az a szöveg, hogy a következő Golf generáció “sportosabb” lesz. Ha ez így volna, a Golfnak már a Ferrari lenne az ellenfele. Nem kell bedőlni: a nyolcas is ugyanolyan se hús se hal forma lesz, mint az előző hét generáció.