Az autók átlagos ára 11,5 millió forint. Várhatóan, ahogy eddig is a VW konszern fogja uralni a flottát, mellettük más, német prémiummárkák is feltűnhetnek
Az állami vezetők szolgálati autóinak cseréjére azért van szükség, mert azok átlagban 8-9 évesek, futásteljesítményük 260-420 ezer km közötti. Emiatt magasak a karbantartási, generál jellegű és a váratlan meghibásodásokból felmerülő költségek. A Nemzetgazdasági Minisztérium közleménye szerint emiatt döntöttek a csere mellett. Egész pontosan 461,5 millió forintot csoportosítottak át, összesen 40 darab, különböző kategóriájú autó kerül az állami flottába.
Az autók nagy része várhatóan a prémiummárkák közül kerül ki, a darabonkénti 11,5 milliós átlagárból legalábbis erre lehet következtetni. Az új autók érkezése idén nyáron várható.
Kapnak akkora fizetést,akár a saját autójukat is használhatnák munkába járásra! Az eu-s pénzekből futná a tankolásra is meg sok másra………..
Én annyit füznék a történethez. Többségében ezek a fiatal urak, a szakmai hozzáértésük, tapasztalatuk alapján maximum egy DACIA LOGENT ÉRDEMELNÉNEK!
Ha én lennék a kormány akkor én ilyet vennék : http://images.thecarconnection.com/med/2011-suzuki-kizashi_100344549_m.jpg
Mivel több évtizeden át (36 év) a műszaki külker, és a hozzákapcsolódó összes nyűg jelentette a kenyeremet, ezért a korábban említett helyzet ismerete iránti affinitás „szakmai sajátosság”. 🙂
Örülj neki, hogy te mindent értesz.
Csak nehogy nagyot csalódj. Bár ahhoz is előbb utóbb meg kéne érteni a dolgokat. 🙂
Csak annak ködös, aki nem ért semmit az őt körülvevő világból.
Ha nem vetted volna észre állandóan nekem jössz ezzel a szánalmas semmitmondó ködös szövegeddel.
Most, hogy felfedted a hátterét egyértelművé vált a feltételezésem.
Itt nincsenek arányok, csak ez még nem esett le, mert nincs mihez arányosítani az én általam felvetett dolgokat.
Nem vagyunk egy hullámhosszon, de ne akarj nagyon okosnak tűnni, mert csak az ellenkezőjét éred el!
Vannak olyan ismerőseim, akikről beszéltem. Egyetértek én veled, jogos amit írsz a diplomásokat illetően, vagyis nélkülük nincs előrelépés, ez nem kérdés, egyértelmű, de mint korábban említettem, a jelen helyzetnek létezik olyan szemlélete, amivel úgy tűnik élni kíván a jelenlegi választott hatalom, vagyis mi szegény ország képezzünk a sokkal gazdagabb nyugat számára drága adófizetői pénzen diplomásokat? Az meg megint egy másik kérdés, ha kikerül az iskolapadból a diplomás, az ennek tudatában keres munkát, és bizony csalódással és sértettséggel vállal „rangon aluli” munkát, vagyis abban nincs köszönet, hiába jobbak az elhelyezkedési lehetőségek az iskolázottsággal egyenes arányban…
Nem én feszegetem állandóan, hanem te. Csak azért szólok mindig bele, mert felháborít, hogy nem látod az arányokat és az összefüggéseket. De kár rád pazarolni egyetlen betűt is.
Ha nem szeretsz írni róla, akkor nem kell állandóan feszegetni a témát. Egyébként semmi köze ahhoz amiről írni szoktam. Kb. almát a körtével effektus.
Egyébként sejtettem, hogy valami hasonlót fogsz írni, ezért voltam rá kíváncsi. 🙂
Fura , hogy mindenhol Merci, Bmw , Audi szerepel mikor Skoda Superb-et vettek ” az hogy mivel furikázzák az ide látogató kormányfőket nem egyezik azzal hogy mivel járnak hétköznap ” enyhén szólva is félrevezetőek a képek. A német prémium kocsik beszerzése a Gyurcsi időszak hagyatéka . Ott volt mindegy hogy egy használt páncélozott Audi A8 at lefestettek 4 millióért feketére mert ezüstben vették meg mondván , hogy feketében éppen akkor nem volt az a modell …
[i]„…párszáz nézőnek építenek mindenféle trágyadombon többmilliárdos stadionokat, miközben az egyetemek költségvetését drasztikusan megnyirbálják.”[/i]
Ez sajnos elszomorító, de ott a jelenlegi gyarmati gazdasági és pénzügyi szerkezet árnyoldala, vagyis ez a gazdaság nem képes felszippantani és helyén kezelni a végzett diplomások nagy részét. Tehát sokan Dr-átussal mennek nyugatra pincérkedni, meg diplomával farmokra sz@rt lapátolni…
Nem fogod fel, hogy nem szeretek itt írni erről, de látom a leghalványabb fogalmad sincs, hogy egyáltalán milyen irányba indulj el ez ügyben, ezért kénytelen vagyok néhány vázlatpontot megadni, de tudom, ez is felesleges, mert nem fogsz mélyre ásni ezen a területen, hanem inkább ezután is azt a mantrát fogod fújni meggondolatlanul, amit eddig.
A következő adatok az MNB X számú füzeteiben szerepelnek, mint hivatalos pénzügyi adatok:
1973-tól 1989-ig felvett az ország 6 milliárd $ hitelt, amiből 5 milliárd be sem jött az országba. Tehát ebből ténylegesen beforgatásra került 1 milliárd $ az országba. Ezért az 1 milliárdért kifizettünk 1989-ig 11 milliárd $ kamatot! Mégis 1989-re 22 milliárd $ ra emelkedett az adósságállományunk.
2010-ig (20 év alatt) adósságszolgálatra fordítottunk 162 milliárd $-t, mégis az adósságállományunk ennek ellenére a 22 milliárdról 135 milliárd $-ra emelkedett. Közben eltűnt a nemzeti vagyon nagy része, felszámolódott a magyar ipar, erre rájön még az is, egy független svájci kutatóintézet felmérése szerint, (ami kutatást végez erről a világ országaiban), hogy Magyarországról ez időszak alatt 242 milliárd $-t loptak ki. Stb. stb. nem ragozom tovább. Minél mélyebbre ás valaki ez és ehhez hasonló irányban, annál inkább megdöbben.
Kellemetlen ha szembesítenek a valósággal mi? 🙂
Sokadszorra várom, hogy írj valami konkrétumot, mert ez a mellébeszélés már nagyon unalmas.
A jelenlegi bajok igazi okai miből is erednek?
Valóban nagyon kíváncsi vagyok, mert erről még tudtommal nem írtál.
[i]„…de vezetőink jelentős része id a maga vagyonát építi-az ÉN ÉS MÁSOK adójából!!
…ne lopjuk el a kisbaba alol a pelenkát is, mert az zsiványság!!
…Kapanyelek osztják az észt, tenyérbe mászó csatlósok meg ugatnak nekik.”[/i]
Sok igazad van, de a jelenlegi helyzetet ne varrd csupán az utóbbi 5 év válassztott vezetőinek a nyakába, mert a bajok igazi okai alapvetően másból erednek..
És a multi saját vagyon, amit rajtad épít, mennyivel jobb, mint más saját vagyona? Legalább gondold át, amit leírsz.
Amúgy sok mindenben egyetértek, bár egyetlen kijelentésedet sem tudod bizonyítani és ez alaposan levon a véleményed értékéből.
Nem vagyok a pajtásod és ennek rendkívül örülök.
(A multikról nagyon nincs fogalmad) 😀
Ez jó. 😀
Ez egy másik flotta, ilyen van a magyar Parlament oldalában is.
Minden szavad hazugság. Tied, légy rá büszke.
Csá!
Az a szomorú, hogy te azt hiszed magadról, hogy mindennel tisztában vagy.
Te vagy az első aki minden hasonló cikknél okoskodik és lehurrogja az elégedetlenkedőket, hogy ez így jó, ennek így kell lennie, mert aki saját magának saját pénzéből előteremti annak is jár. Mindenkinek az jár amit megérdemel.
Annyira korlátolt vagy, hogy nem érzed a különbséget. Azt most hagyjuk, hogy az élet nem így működik, főleg nem az államigazgatásban.
Ne menjünk bele az egyéni teljesítményekbe, mert az aki tanárként megbukott, aztán inkább elment garázsmesternek kocsikat mosni és mellékállásban itt akarja ez észt osztani az élet dolgairól különböző nick neveket használva, jobb, ha hallgat. Inkább azzal foglalkozz, hogy mi legyen az új neved, mert a holiday és a kempelen eléggé le van járatva. Viszont amilyen szellemi színvonalat képviselsz az új sem tart majd sokáig. 🙂
Hogy egy kicsit más kontextusban is lássátok:
Dán parlament:
https://twitter.com/jakobssm/status/558172788197187584/photo/1
Alapjában véve egyetértek.
Sajnos menőmanó küldetéstudatot érez, hogy elképesztő gyűlölködésének minden ilyen cikk alatt hangot adjon. Ha megfigyeled ő és witz minden ilyen cikk alatt be fog okádni. Dolgozik a balliberális agitprop.
Bla-blabla-blablabla
Konkrétan nem vagy tisztában sem az adózási, sem a beszerzési szempontokkal. Ez van.
A te teljesítményed alapján pl. buszbérletet sem érdemelnél. Inkább a talicska. Abban biztosan jobb vagy bármelyikünknél.
Te pl. kényszerzubbonyt érdemelnél, mégis itt lógsz nap, mint nap.
Egy kicsit messze sodródtunk a cikktől. Eléggé unalmas ez a politikai vaddisznócsörte. Ez egy autós oldal. Akinek nem inger, ne vegye magára. Szeretném látni ha ennyi hozzászóló lenne „a magyar mérnökök által megépített kamera alapú önvezető rendszer” cikkben is. Nincs ebben a cikkben semmi amin ennyit lehetne civakodni. Költséghatékony megoldásból lecserélik a garanciából kifutott kilómétergazdag autókat. 11 misi nemsok. Persze ez átlag ár lesz olcsóbb is meg drágább is. Nem minekünk kell eldönteni melyik típus melyik márkát válasszák különböző beosztású embereknek. Én szívesen látnám ha legalább nálunk gyártottak közül választanának. Mint a csehek, vagy a japánok, ahogy lentebb ezt már említették. Logikus lenne.
Egyetértek.
Azért nem zavar senkit, mert csak te vagy annyira egyszerű, hogy nem érti a kettő között a különbséget.
Ép eszű ember nem hasonlítja ezeket össze.
Nem hiába vagy te esztelen kempelen.
Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy a jelenlegi vezetésnek élén a miniszterelnökkel a teljesítményükhöz mérten még az is sok amit kapnak. Teljes vagyonelkobzást érdemelnének.
Urak, a Vodafone-nak kb. 400 autója van. Az miért nem zavar senkit? :-DDD
Ugyanennyi van a T-nek és a Telenornak is.
És ez csak 3 mobil szolgáltató. Mindhárom vállalat veszére 4-5x annyit keres, mint a magyar miniszterelnök, a menedzsment költségeik kb a 10-szerese a magyar kormány bérköltségeinek. Srácok, a MATÁV egykori vezére 15 éve keresett havi 7,5 milliót, ti hol éltek?
Ne legyetek óvodások. Megint nem látjátok a fától az erdőt.
Ott a pont.
Ne lefordítsd, hanem fogalmazz normálisan. A megjegyzésedet tartsd meg annak, aki ide pottyantott.
Minden cég tud luxusautóval parádézni, aki annak az értékcsökkenését le tudja írni. Egy 20 milliós autó écs-je 4 millió/év. A legbénább közepes vállalkozás is megengedheti magának ezt az évi költséget. Bérleti díjban kb. ugyanez a kép, 300 ezer/hó. Ez lóf….sz. Csak a magadfajta talicskamenedzsernek tétel. Te munkáltató???? 😀 Fogalmad sincs.
Úgyhogy jegyezd meg: minden beszerzés adózás előtt értendő talicskamenedzser. Semmi köze az eredményhez, hacsak nem az, hogy inkább vesznek autót, mint hogy TAO-t fizessenek.
Jól értem, hogy a Suberb „reprezentációs autóknak alkalmatlan”?
Vajon a cseh felsővezetés is így gondolja? Nem vagyok benne biztos, de mintha ott megfelelne a Superb kényelme az politikusi khm! hátsóknak…
Persze Csehország sokkalta elmaradottabb, mint Mo.
Hoppá! Mégsem!
Nem szoktam a Fideszt védeni, mert nem vagyok Fideszes, és ők is „megérik a pénzüket”. Szeretek a lehető legtisztábban látni, de azt a prostituált médiától sohasem fogod megkapni…
Nem ismered az előzményeket! Nem erről a részéről van szó.
Vidi500 a fideszt szokta „védeni”, hogy más sokkal többet lopott. Azokhoz még a te általad említettek is csak „morzsa”.
Ezzel az egésszel csak az a baj,hogy a mentőautóknál ugyanezek az évek és km-ek nem zavarják a parlamenti fiúkat. Sőt most emelték meg,hogy nyugodtan lehet tizenhárom éves autókkal is menteni.Remélem értük is majd azok süvítenek.Egyébként meg ha már elhitették velünk,hogy Magyarország egy szegény ország, akkor ne csak az átlag ember érezze annak magát. Hanem azok is akik elvileg az állampolgárok szolgálatára tették le a nagy esküjüket.
Ott van például Paks II…ott több mint 1 milliárdot sikkaszthattak el csak éppen Euro-ban, de lehetne még sorolni reggelig. Szóval amit írtál tényleg csak morzsa…
Te mindig ezzel jössz.
Nem, szerintem ezek nagyon nem csak morzsák, de örülnék, ha felvilágosítanál, mert ez a nagy ködösítés zavaró. 🙂
Persze minden hazugság.
Természetesen az a legnagyobb amit te írsz.
Rosszul fogalmaztam, de lefordítom, mert elég egyszerű vagy.
A lényeg az, hogy olyan cég tud luxusautókkal parádézni aki megengedheti magának. Van elég bevétele hozzá. Hiába szerezné be adózás előtt, ha azután veszteséges lenne.
Amiket itt felsorolsz kritikákat, lehetnek akár jogosak, igazak is. A probléma, hogy országos léptékekkel mérve ezek csak [b]morzsák[/b]! A bajok igazi okai egészen máshol keresendők!!! Morzsákon lovagolsz, miközben az igazi okok fölött meg elsiklasz, vagy nem is látod…
http://www.automotor.hu/hirek/a-japan-allamnal-slager-a-hidrogenes-toyota-591267
A Japán kormány beszerzése…
Egyébként az is szimpi volt amikor az EU elnökségre sem saját új autókat villantottak hanem a VW segítségét vették igénybe. Nyilván nekik is jó a reklám.
Azért ne felejtsük el, hogy rendőrük is Mercedest meg Audit kaptak mostanában, és igenis szimpi volt amikor Superbekbe terelték „le” a felső vezetést.
Nyilván reprezentációs autóknak alkalmatlanok, és a nagy luxusmodelelket nem annyira a divat hanem az irtózatosra hízó szervizköltségük miatt kell lecserélni…
Nem, a beszerzések mindig adózás előttiek.
Ehhez sem értesz…
Első mondatod orbitális hazugság. Az is hülye, aki elhiszi neked.
Lopás sajnos hagyományokkal rendelkező dolog, leginkább le kellene vágni minden adócsaló kezét. Te sem írkálnál itt többet. Talán nem is lenne baj. Sorra kerülsz.
Kormány várba költöztetése nem igaz.
Stadiont nem út helyett építik.
Sajnos a szegregációról, a dübörgő rasszizmusról és a fasiszta népirtásokról nem írtál….pedig a hülyeségcsokrodba belefért volna. Mindenképpen kellene kicsit csárliznod is rikárdó!
esztelen kempelen
Csak azt felejted el (csoda lenne, ha használnád azt a bogyót a nyakadon), hogy azok a saját nyereségükből gazdálkodnak. De ennek ellenére most sem igaz amit írsz.
Abban az országban ahol a miniszterelnök saját stadiont építhet közpénzből a saját telkére kiszolgálóépületekkel együtt. Ott ahol intézményesítik a lopást és törvényeket hoznak a saját érdekükben. Ott ahol stadionokat építenek utak helyett és milliárdokat költenek a kormány várba költöztetésére pl. az oktatás vagy az egészségügy helyett, ott ez egyáltalán nem meglepő. A nép ott nem igazán számít.
Bármelyik testesebb multi többet költ cserére évente Magyarországon.