A Lexus marketingesei nem gondolkodtak sokat a néven, az LC egyszerűen a Luxury Coupe rövidítése, ami pontosan leírja az autó jellegét
Háromszázezres futás miatt még nem szokott összeszaladni a falu, azonban árnyalja a képet, hogy egy négyéves sportkocsiról van szó.
A gyönyörű képét 2017 óta gyártja a Lexus, a külsőt az 500 példányban gyártott LFA ihlette, a műszaki tartalom az LS-től származik. Nem csak a megjelenés, hanem a Takumi mesterek is az LFA gyártósora mellől érkeztek, a magasan képzett és sok tapasztalattal rendelkező szakemberek felügyelik a gyártás folyamatát és a minőséget. Hajtásláncból kétféle elérhető, az LC 500h motorja 3,5 literes szívó V6-os, ehhez társul a hibridhajtás, a rendszerteljesítmény 359 lóerő. Villamos támogatás nélkül is kérhető az LC, az 5,0 literes, szívó V8-as 464 lovas.
Immár matt szürke fólia óvja a karosszériát a kőfelverődésektől, ilyen autót általában csak ritkán vesznek elő, ezért is különleges a 300 ezer körüli futás
Az amerikai LC tulajdonosa 2019-ben vette át az autó kulcsait, azóta kis túlzással ki sem száll a kupéból. Idén márciusban érte el a 240 ezer kilométert, most pedig 300 ezer környékén jár a számláló. Ez évi 75 ezres futást jelent, ami napi 205 kilométernek felel meg, személyautóknál elég ritka az ilyen intenzív használat, főleg egy LC-hez hasonló kaliberű járműnél.
Nem túlzás, ez minden idő legszebb Lexusa, manapság az ötliteres szívómotor egyedülálló
A tulajdonos teljesen elégedett az autójával, 300 ezer kilométer alatt semmilyen meghibásodást nem tapasztalt, egyedül annyi a problémája, hogy az alacsony építés miatt gyorsan gyűlnek a kőfelverődések, az esztétikai hibákat egy matt fóliával sikerült eltüntetni.