Több mint 1000 lóerős is lehet egy Mercedes E-osztály
A leköszönő E 63 AMG alapjaira épül a bestia
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
E 63 RS 850+ névre keresztelte az E 63 AMG alapjaira épült búcsúmodelljét a Posaidon tuningcég. Pedig jóval többet kapott, mint csupán egy kis plusz, avagy 850 lóerő.
Ironikus módon utal a Posaidon a Bugatti Veyron már-már ódon, négyturbós, V16-os, nyolcliteres, 1001 lóerős erőforrására és a LaFerrari villanymotorral egybekelt 963 lóerős hajtóművére, mint az E 63 RS 850+ V8-asával egyáltalán összevethető erőgépekre
Senkit ne tévesszenek meg a - tömegcsökkentés jegyében belső kárpit nélküli - hátsó ajtók, mert a második üléssor kiszerelése miatt az RS 850+ csak kétszemélyes. Ugyanezen okból bőröndöt sem érdemes pakolni a csomagtartóba. A 20 colos felnik nyomokban gumiabroncsot tartalmazhatnak - hátul 295/25 méretben