Ironikus módon utal a Posaidon a Bugatti Veyron már-már ódon, négyturbós, V16-os, nyolcliteres, 1001 lóerős erőforrására és a LaFerrari villanymotorral egybekelt 963 lóerős hajtóművére, mint az E 63 RS 850+ V8-asával egyáltalán összevethető erőgépekre
Többnyire szomorú emlékként él az emberekben a búcsú, pedig lehet ezt szépen is csinálni. Például, ahogy a német Posaidon tuningcég búcsúzott a Mercedes-Benz E-osztály előző generációjától, egy stílusos búcsúmodellel. Így inkább örömünnep az elszakadás. Már az E 63 RS 850+ neve is sokat sejtet, mégis inkább megtévesztő. Mert az alapul szolgáló összkerékhajtású Mercedes-AMG E 63 erőforrásának igen-igen alapos átgyúrásával ugyan valóban 850 lóerő fölé emelkedett a motor teljesítménye, de nem csupán néhány lóerővel. Pontosan 1020-ra ugrott a motortérben gubbasztó ménes darabszáma és 1400 newtonméterre rúg a nyomatékmaximum. Ehhez persze alapjaiban kellett újragondolni, aztán újraépíteni a gyárilag sem gyengére tervezett komplett hajtásláncot. Egyebek mellett két nagyobb turbófeltöltő, hatékonyabb hűtőrendszer és kerámiafékek is kerültek a világ legerősebb utcai E-osztályába. No és sok tehertől is megszabadult annak érdekében, hogy 2,8 másodperc alatt rugaszkodhasson 100 kilométer/órás sebességre. Csupán az első ülések cseréje a Mercedes-AMG C 63 Black Series foteljeire 40 kilogrammos megkönnyebbülést okozott az autónak. Az RS 850+ végsebessége viszont a gumik mérsékelt tűrőképessége miatt korlátozott - 368 kilométer/óráról 350-es tempóra.
Senkit ne tévesszenek meg a - tömegcsökkentés jegyében belső kárpit nélküli - hátsó ajtók, mert a második üléssor kiszerelése miatt az RS 850+ csak kétszemélyes. Ugyanezen okból bőröndöt sem érdemes pakolni a csomagtartóba. A 20 colos felnik nyomokban gumiabroncsot tartalmazhatnak - hátul 295/25 méretben