Több mint 10 milliót kérnek ezért a 31 éves Toyota Hiace-ért

A magas vételár mellé minimális kilométer és döbbenetes állapot társul

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Legendás megbízhatóságáról lett híres a Toyota Hiace, amit a tulajdonosok ki is használnak, az ütött-kopott teherhordók is becsülettel dolgoznak. A dán furgon viszont lusta teremtés, messziről kerülte a munkát, és ez az állapotán is látszik.

“Gyűjtői darab” – így szokás hirdetni a szép állapotban megmaradt young- és oldtimereket, ám ez a címke furgonok kapcsán szinte soha nem merül fel. A negyedik generációs Hiace-ra viszont bőven illik ez a jelző, ilyen állapotú H100-as még a fehér hollónál is ritkább.
Hirdetés
A fehér Hiace-t 1991 decemberében helyezték forgalomba, de a szó szerint vett forgalomban soha nem vett részt, erről árulkodnak az üléseken hagyott gyári védőfóliák. A kilométer-számláló nem sokat pörgött az elmúlt 31 év során, csupán 490 kilométert futott a dobozos. Ennek fényében a karosszéria hibátlan, a műanyag elemek fényesek, az autó pontosan olyan állapotnak örvend, mint amikor kigördült a gyárkapun. A 2,4 literes, 97 lóerős turbódízelről sajnos nem készültek fényképek, de borítékolható, hogy enni lehetne róla. Nyilvánvaló, hogy sok karbantartást nem kért a Hiace, de az amúgy karcmentes raktérben lakó hosszbordás szíj előrelátó tulajdonosról árulkodik. A ritkaságához mérten nem kérnek sokat érte, átszámítva 12 millió forint virít az árcédulán. Az 1991-es, de szinte új modell árából egy 2022-es Toyota furgonra is futná, persze utóbbiból rengeteg készül, a koros példány viszont párját ritkítja.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?