18 colos, kétszínű kerekek dukálnak az igen menő kiálláshoz, meg 40 százalékkal keményebb gátlók. Az RS 220 Trophy jobb és szebb hot hatch lett
A kiszivárgott
első fotók után most it vannak a rendes, jó minőségűek is és már tudnunk mindent a Clio RS legújabb változatáról.
Nevében a végzete, az RS 220 EDC a sima Clio RS-hez képest 20 lóerőt és 20 Nm nyomatékot nyert. Motorja az ismerős 1.6-os turbós, de esetében a fordulatszámmérő piros mezeje 6500 helyett 6800-nál kezdődik. A duplakuplungos automata negyedik és ötödik fokozatában ráadásnak kihasználható a turbós túltöltés funkciója, így pár másodpercre akár 280 Nm is lehet a csúcsnyomaték. A váltó szoftverének újrahangolásával normál és sport módban 40, verseny üzemmódeben meg 50 százalékkal gyorsabban képes kapcsolni. Le is ültették a kocsit, elöl 20, hátul 10 milliméterrel van közelebb így az aszfalthoz. A még keményebb Clio RS júniusra kerül a boltokba.
A lényeg a 30 százalékkal közvetlenebb kormány. Több az extra és opcióként telemetriai rendszer is kérhető