Aprólékosan kidogozott a pici erőforrás, a benzinmotor működésének megértéshez is kiváló szemléltetőeszköz
A kínai gyártó az év elején jelentette be a V8-as érkezését, ami már előrendelhető státuszba került. A blokk nem csak egy makett, hanem egy teljes értékű erőforrás, pont úgy működik mint az igaziak, csak az egész kézfej méretű. A motor nem kifejezetten olcsó, így kell némi elvakult benzinvérűség, hogy rendeljünk egyet. A kialakítása szédületes, minden apró alkatrészen percekig lehet ámulni, de az összeszereléshez mindenképp kell műszaki érzék, nem szerencsés egyből összeakasztani a szelepeket.
A négyütemű V8-as huszonnyolc köbcentis lökettérfogattal rendelkezik, a maximális fordulatszám 12 500 percenként. A motor etanollal üzemel, amire vélhetőleg a jobb hűtés miatt van szükség, ugyanis hagyományos hűtőrendszerrel nem rendelkezik a miniblokk. A méretéhez viszonyítva komoly teljesítményt képes leadni, a maximum 3,2 kilowatt, ami átszámítva 4,35 lóerőnek felel meg. A felhasználási terület persze elég korlátozott, de egy távirányítású autó dinamikus mozgatásához kellően erős. A kis motor nem mondható olcsónak, a bevezető ár 1450 dollár, ami átszámítva körülbelül 600 ezer forint, ezért az összegért egy öregebb autó vagy egy bontott igazi V8-as is kijön, utóbbi viszont biztosan nem fér el a könyvespolcon.