Koncepcióautókkal már utalt a Toyota arra, hogy jöhet egy újabb sportos kupé
Annak idején, 1984-ben az első japán középmotoros kupéként tört be a piacra az MR2, ami három generációt élt meg. Sohasem a hihetetlen erejéről volt híres, hiszen a legnagyobb ménessel bíró 3S-GTE erőforrás is csak 245 lóerővel büszkélkedhetett, míg a harmadik generáció vásárlóinak már be kell érniük a 140 lóerős, 1,8 literes 1ZZ-FED motorral. Ám a tökéletes súlyelosztása, alacsony tömegközéppontja és hátsókerék-meghajtása még így is igazi élményautóvá tette az MR2 példányokat, nem véletlen hát, hogy a rajongók töretlen lelkesedéssel várják az utódot.
Most felcsillant a remény, bár lehet, hogy csak egy elírást láthatunk. A gyártó hivatalos ausztrál weboldalán ugyanis megjelent az MR2 klímájának szervizelési útmutatója, 2022. június 24-i dátummal. Sajnos a linkre kattintva 404-es hibakódot (az oldal nem található) dob fel a weblap, így nem lehet megbizonyosodni róla, hogy biztosan valami újat láthatunk, vagy esetleg valamelyik régebbi generáció javítási útmutatóját próbálták meg frissíteni a Toyota szakemberei. Ez utóbbira viszont kevés az esély, mert egyetlen régebbi modell javítását sem részletezik a weboldalon elérhető szerelési útmutatók. Ha tehát tényleg létezik új MR2 javítási segédlet, az szinte biztosan egy új, egyelőre még titkolt, negyedik generációhoz készült. Ennek ellenére az is szinte biztos, hogy a kikerülés során valaki hibázott, hiszen nem sokkal a tartalom megjelenése után kommentár nélkül el is távolították a linket az oldal szerkesztői.
Pletykák már régóta keringenek egy új MR2-ről
Persze lehet, hogy már láthattuk is az új MR2 modellt, hiszen a Toyota és a Lexus nemrég leleplezett, 15 járművet számláló, fejlesztés alatt álló villanyautó-kínálatában a kétüléses kupé az MR2 előfutára is lehet. Ha valóban már most szervizútmutatókkal kell készülni az újdonsághoz, akkor a bemutatása legfeljebb csak hónapok kérdése lehet.
A sárga durván „állat”!
(lenne)