Friss arcával, ledes nappali menetfényeivel már a Trafic is belesimul a Renault arculatába
Rég várt frissítésen esett át a Renault áruszállító és mikrobusza. A Trafic még az Opellel közös időszakból származó 1,6 literes bitrubó dízelmotorjától elköszönt a francia gyártó, helyére egy nagyobb, 2,0 literes, egyturbós dízelmotor érkezett, így alulmotorizáltságról már nem beszélhetünk. Az új egység 120, 145 és 170 lóerős verziókban lesz elérhető, hatfokozatú kézi váltóval, a két erősebbik esetén opcionálisan hétfokozatú duplakuplungos szerkezettel.
Minimálisan látványra is frissült a Trafic, opcionálisan teljesen ledes fényszórókat kaphat, melyek menetfényei már a Renault többi modelljéhez idomulnak. Változtak a beltérben használt anyagok is, több selyemfényű szürke elemet használnak, fejlettebb kihangosító mikrofont kapott, új raktérburkolatot és a vonóhorog megrendelése esetén rakomány stabilizáló elektronikát is.
A legfontosabb újdonság az 1,6 literes dízel helyére érkező, 120, 145 és 170 lóerős 2.0 dCi
Sokan kicsillették az 1.6os motort (a használók nem) és biztos jó lesz a népnek hogy kétliteres. Nagyon megbízhatónak és átlag felett takarékosnak bizonyult és még ebben a bódéban is teljesen jó ezért mi a márkánál nagyon sajnáljuk az 1.6os motor kivezetését.
Végre, sokkal szebb és -talán- jobb lett.