Kézi váltós BMW M2 CS és Porsche Cayman GT4
Kevés gyártó tartja már az igazán éles sportautóinál a kézi váltó opcióját, de a BMW mindenképp köztük van. Az új M3/M4 páros is alapból manuálissal érkezik, de az M2 legélesebb kivitelében is szerepelhet. Az M2 CS soros hathengeres turbómotorja az előző M3/M4-ből érkezett, 450 lóerős és csak a hátsó kerekeket hajtja egy hatfokozatú kézi, vagy duplakuplungos automataváltón keresztül. Egy ilyen konfiguráció nem igazán kedvez a gyorsulási versenyen, persze lehet nagyot rajtolni vele, de sokkal több múlik a technikán.
A brit Lovecars sofőrjei kíváncsiak voltak, mire megy egy igazán komoly kihívóval, és ők mit képesek kihozni a két vasból. Az ellenfél a Porsche egyik legpotensebb utcai versenyautója, a Cayman GT4, szintén kézi váltóval, ám ebből nem a legújabb, hanem a már kifutott széria tudott csak szerepelni. Az esélyei azonban nem rosszak, 380 lóerővel és közel 200 kilóval könnyebb súlyával esélyes elsőként átlépni a célvonalat, pláne egy olyan sofőrrel a volán mögött, mint Tiff Needel. A két sofőrnek ebben a helyzetben nincs rajtprogram a segítségére, a fordulatszámot maguknak kell belőni a jó rajthoz, és a váltásokon rengeteg időt veszíthetnek. Vajon melyik utcai sportautó lesz a gyorsabb?