Alaposan átszabták a C-HR-t, teljesen új aerodinamikai megoldásokat kapott, valamint alacsony légellenállású felniket
A hibridjeiről világhíres Toyota újabb szegmensben terjeszkedik, mégpedig az egyre növekvő népszerűségű villanyautók felé. Nem készítettek külön elektromos autót, sokkal jobb ötletnek tűnt egy már meglévő, divatos és népszerű autóhoz nyúlni, így a C-HR-ből készült a márka első elektromos autója. Külsőre is alaposan átváltozott, szembetűnő az új első lökhárító és az orr kialakítás, az új fényezetlen műanyag aerodinamikai elemek és a kis légellenállású, az alap C-HR-énél kisebb átmérőjű felnik.
Új az irányváltó karja is, egyébként bent nem változik más az új hajtással
Az egyes piacokon Izoa néven megjelenő első elektromos Toyota Sanghajban mutatkozott be, és egyelőre túl sok információt nem árultak el róla. Az első videóban az látható, hogy a padlóba és a hátsó üléssor alá került egy jókora akkumulátorcsomag, valamint az orrába, a benzinmotor helyére egy elektromos motor. Menetteljesítményéről egyelőre nem tudni semmit, de vélhetően napokon belül ezt is részletezni fogják. Ahogyan azt is, mely piacokon fog megjelenni és mikor, Kínába 2020-as modellévvel terveznek, vagyis már idén piacra kerülhet, hozzánk pedig 2020 előtti érkezéssel nem számolhatunk.
Egyelőre Kínában fog piacra kerülni, de vélhetően globális megjelenésre is számíthatunk
Akkor most összeállt a kép. Jön az elektromos C-HR, nemrég pedig volt egy hír, hogy levédették az „UX300E” típusnevet, és tudjuk, hogy az UX a C-HR csicsásabb változata. Mi lesz tehát a következő villanyautójuk? Az elektromos UX…