A kilencvenes években még alig készült néhány McLaren, mára ehhez képest szerteágazó modellkínálattal rendelkezik a márka
Nem olcsó mulatság életben tartani egy McLaren F1-et, már csak azért sem, mert 1992 és 1998 között mindössze 106 példány készült, így az alkatrészellátása mondhatni szűkös. Ahogy összetörni sem érdemes, erről Rowan Atkinson tanúskodhat. Az autóbolond színész még 2011-ben csúszott meg a vizes aszfalton, majd az F1 a bokrok között kötött ki. Ez egyben a második balesete volt az autónak, “Mr. Bean” 1999-ben is összetörte a sportkocsit. A tizenkét évvel ezelőtti incidensben elszenvedett károk helyrehozása két évbe és akkori áron 391 millió forintba került.
A kabin háromszemélyes, a vezető középen ül, az utasok kétoldalt élvezhetik a sebességet
A 6,1 literes V12-es BMW motorral hajtott szupersportautót sokáig a világ leggyorsabb szériagyártású járműveként tartották számon. A hitelesített 386 km/h-val könnyen letaszította a trónról a Jaguar XJ220-at, a szintén brit sportkocsi “csak” 349 km/h-ig gyorsult. Az elsőséget egészen az Bugatti Veyron bemutatásáig őrizte.
Természetesen megfizethetetlen egy McLaren, a közel 400 km/h-ás végsebesség még ma is hajmeresztő
A november közepén megrendezett Velocity Invitational autós rendezvény szerencsétlenül zárult két McLaren F1-nek, ugyanis mindkét autó szélvédője megrepedt. A csere nem olcsó mulatság, az új szélvédő ára és a munkadíj összesen 33 ezer dollárra, azaz 11 millió forintra rúg. Ha F1 szélvédőjavításra specializálódott műhelyt nem is érdemes nyitni, egy ilyen alkalmi csere közel hárommilliós munkadíját egy szerelő sem utasítaná vissza.