Háromféle karosszériával, elsőként gyártóhelyén, Thaiföldön kerül forgalomba a Chevrolet Colorado
Egyelőre csak jobbkormányos, Thaiföldi verzióként ismert a Colorado, de jó eséllyel jön Európába is a középméretű pickup
A 100 évvel ezelőtt, a francia Louis Chevrolet által alapított Chevrolet pickupjai kapcsán elsősorban legalább V8-as benzinzabálóval hajtott, európai utakon túlméretesnek számító platósra gondolunk, ám a Thaiföldön bemutatkozott, s ott is gyártandó Colorado nem ilyen. Méreteivel a zömében japán konkurenseihez igazodik, s hajtáslánca is csakis turbódízel motorokat sorol: 2,5 és 2,8 literes, soros négyhengeres, 150, illetve 180 lóerős választható. A kisebbik nyomatéka 350, a nagyobbiké 440 Newtonméter, sőt, az alapáras ötfokozatú kézi helyett a hatfokozatú automatát rendelve 470 Newtonméter. Összkerékhajtást szintén csak felárért kap a Colorado, az alapgép hátul hajt az alapvetően mostoha körülmények közé, akár nehéz terepre szánt, illetve komolyabb terhek szállításához is bevethető, alvázas karosszéria alatt.
Szimpla-kabinos alapváltozatán túl hosszított és dupla kabint is kínál a Colorado, előbbinél a valóságban sincs középső tetőoszlop, ám utóbbinál a gyári képről retusálták csak ki a karosszéria ezen merevítését
A Colorado már a kezdetektől háromféle (rövid, hosszított és dupla) kabinnal is választható, formavilágát a Chevrolet mai személyautói határozták meg, így orrán jellegzetes elem a hűtőmaszk középső gerendája. Noha arról már a Colorado
koncepciómodelljének bemutatásakor is voltak pletykák, hogy ez lehet a Chevrolet első európai platósa, gyári információ még mindig nincs arról, hogy jön-e Európába.