Tettek a helyesírásra, mint Anglia az euróövezetre
Hibával hirdette az új up!-ot a Volkswagen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Buta grammatikai botlást követtek el az up! reklámfilm szövegének angolra feliratozása közben, így lett a jövőből tulajdonság.
Jelen esetben nem a kicsik tulajdonságairól volt szó, hanem arra utalt a Volkswagen, hogy övék a jövő
Az üzenet egyértelmű, a megvalósítás volkswagenesen vicces, de a fordítók hibát követtek el a német szöveg angol feliratozásánál: angolul csűrve-csavarva akár így is értelmezhető lenne a tagline, azaz a szlogen, mégis helytelen, és mindenképp fura, hogy egy ekkora mogulnál senkinek sem tűnt fel az elírás. Die Zukunft gehört den Kleinen, azaz a Jövő a kicsié, hangzik el a német szólás, miközben angolul a The feature belongs to the small felirat látszik. Helyesen The future belongs to the small lett volna a fordítás, így ugyanis az angol megfelelő értelme "a jellemző a kicsihez tartozik" lett. Sajnos mire ezt a szöveget összeillesztettük volna a hírrovatban a videóval, mások is észlelték a hibát, és a VW gyorsan eltávolította a videót a Youtube-ról.