Tető nélkül a Porsche 911 Turbo

3,2 másodperc alatt ugrik százra a Porsche legerősebb kabriója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Los Angelesben mutatják be a Porsche 911 Turbo nyitott tetejű változatát. A feltöltős kupé modellhez hasonlóan ebből is kínálnak izmosabb S változatot 560 lóerővel.


Odébb van még Los Angeles autószalonja, november 22-én nyitja majd kapuit, de már most tudjuk, hogy ott debütál majd a Porsche 911 Cabriolet Turbo. Az "alap" 911 Turbóban a Porsche 3,8 literes turbós hathengeres boxere 520 lóerős, amely a nyitott tetejű sportkocsit 3,5 másodperc alatt katapultálja állóhelyzetből 100 kilométer/órás sebességre. A S változat még ennél is ütősebb: 560 lóerős motorja 3,2 másodperc alatt gyorsítja fel az említett tempóra, végsebessége 318 kilométer/óra. A Porsche hivatalos sajtóközleménye szerint a kabrió átlagfogyasztása a steril (valóságtól elrugaszkodott) mérési ciklus során 9,9 liter benzin 100 kilométerenként.
Az elődhöz képest 15 százalékkal takarékosabb, 30 százalékkal erősebb és 100 km/órára 0,2 másodperccel gyorsabb az új kabrió. A kocsi egyedi sárvédői révén 28 milliméterrel szélesebb, mint a Carrera 4 modell.
Hirdetés
A Porsche 911 Turbo Cabriolet és a 911 Turbo S Cabriolet szériában hétfokozatú PDK dupla kuplungos váltót, aktív aerodinamikát, hátsókerék-kormányzást és összkerék-meghajtást kapott. A vászontető tartóelemei magnéziumból készültek, a tető 13 másodperc alatt nyitható és csukható, akár 50 kilométer/órás sebességnél is.
Az S beltere exkluzív, de nem tér el a turbó kupé belsejétől. Az igényesek vörös-fekete kombinációt is választhatnak, bátran használtak a dizájnerek szénszálas mintákat és anyagokat, a memóriás sportülések 18 irányba állíthatók. Széria a Bose hangrendszer, de akinek pénze van rá, az egész utcát is bezengheti a felárért rendelhető Burmester hifivel. Sofőrsegédből van bőven: a tempomat távtartós, a kamerák felismerik a közúti táblákat és jelzéseket, a parkolásban tolatókamera segíti a sofőrt. A nyitott turbós 911-esekre az ügyfeleknek decemberig kell várniuk, az alapmodell Németországban 174 431 euróba (52,3 millió forint), a 911 Turbo S modell 207 989 euróba kerül (62,3 millió forint).
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?