Esősen lejtett a pálya a Tesla ellen az alábbi végsebesség-tesztben
Mindösszesen 40 százalékos töltöttségről indul a móka, ráadásul -2 fokban. A recept viszont egyszerű, egy autóval kihajtanak a német autópálya korlátlan szakaszára, és amint a forgalom engedi, padlóig nyomják a gázpedált. Vajon mi a valós végsebessége ilyen körülmények között a Tesla újdonságának, illetve mennyit merül a kísérlet során az akkucsomag? A videóban nagyjából 7 percig nyúzták a Teslát folyamatosan 140 km/óra felett, ennek jelentős részét a 200 km/óra feletti végsebességgel. Ráadásul az autó fűtését sem kapcsolták ki a hidegben, így nem meglepő, hogy a mutatvány végére több mint 10 százalékot merült az akkucsomag. Érdemes megnézni az alábbi videót, mert remek példaként szolgál arra, hogy mennyi a valóságalapja a téli hideggel és az elektromos járművekkel kapcsolatos mítoszoknak.