Műanyag és ezüst kiegészítőket kap az Octavia Scout, 15 milliméterrel magasítják
Terepes kiegészítői miatt már az előző Octavia is népszerű és nagyon divatos modell volt, az új verziónál pedig még többeknek lesz rá lehetősége. Azoknak, akiknek csak a Scout stílusa tetszik, már nem kell feltétlenül megvásárolniuk a legerősebb motorokat, az összkerékhajtást és a DSG váltót, lesz egyszerűbb kivitel is. A Scout korábban kizárólag összkerákhajtású volt, az új verzióból viszont lesz elsőkerékhajtású is. Ez a 115 lóerős kétliteres dízellel és a 150 lóerős 1,5-ös turbós benzinessel lesz elérhető hatfokozatú kézi váltóval, utóbbi pedig akár az új 48 voltos hibrid rendszerrel is.
Fa hatású betétekkel dobják fel a belsejét, valamint Alcantara hatású üléshuzatokkal
A Scout különleges külső terepes kiegészítőihez plusz hasmagasság is társul, 15 milliméterrel magasabb, mint az alapkivitelek. Az igazi Scout persze összkerekes, most pedig az Octaviához valaha kínált legerősebb dízelmotor is elérhető hozzá, mely 2,0 literes és 200 lóerős, mindenképp 7 fokozatú DSG váltós és a legfőbb előnye, hogy ez a verzió 2 tonnás vontatmányt húzhat. Dízelből 150 és 190 lóerős kivitel készül még, ezekhez is jár az összkerékhajtás és a DSG váltó. 18 colos felnikkel szerelik alapból, felárért 19 colossal is, ezüst kiegészítőket kaphat a karosszéria, nappali menetfénye és ködlámpája is ledes, ahogy fényszórói is, melyek adaptívak, kitakargatós és kanyarfény-funkciósak is lehetnek. Modellspecifikus belső kiegészítőket is kap, például fa hatású műszerfal- és ajtódíszeket, valamint Alcantara hatású üléshuzatokat. Az új Octavia Scout ősszel érkezik a piacra.
Most egyszerűbb kivitelek is készülnek elsőkerékhajtással és kézi váltóval, 200 lóerős dízel lesz a legerősebb változat DSG-vel és összkerékkel