Különös környezetben láthatjuk ezt a 911-est, teljesen átépítették, és nem aszfalton használják
Igazolta már a történelem, hogy a Porsche 911 nem csak aszfalton lehet őrülten jó szórakozás. Arra, hogy valaki birtokoljon egy közúton is használható terepre épített 911-est, arra még nem láttunk példát, de most itt a lehetőség. Eladó a Kelly-Moss Road and Race amerikai műhely egyik eszelős kreálmánya, a 911 Safari névre keresztet tereprali stílusban átépített Porschéjuk. Az alapot egy 964-es Carrera 4 adta, melyet teljes lecsupaszítás után a lehető legtöbb ponton valamennyire átalakítottak. Kezdve a karosszériával, ami teljes bukócsövet kapott az utastérbe, a futómű bekötési pontjait megerősítették, a sárvédőket pedig elöl 14,4, hátul 17,6 centivel szélesítették ki összesen, hogy beférjenek alájuk az új kerekek a terepgumikkal.
Egyedi belső kialakítást és újjáépített motort kapott
Karosszériája elöl több mint 14, hátul több mint 17 centivel szélesebb
Futóművét teljesen újjáépítették, három ponton állítható hosszú úton járó rugóstagokat szereltek be állítható toronycsapágyakkal és nagyobb igénybevételt bíró kormányösszekötőket. Motorját teljesen újjáépítették, a 3,6 literes léghűtéses hathengeres boxer új dugattyúkat és szelepeket is kapott, valamint a motorvezérlő elektronikából is kapott egy teljesen testre szabottat. A hajtás mind a négy kerékhez eljut az ötfokozatú váltón és a Sachs kuplungon keresztül, így a gumik tapadását is képes teljesen kihasználni a terep Porsche. A 911 Safari donorautója is értékes darab volt alig 87 000 kilométeres futásával, ám az építéssel lényegében új autót faragtak belőle, és legutóbb 200 000 dollárt fizettek érte egy aukción, ennyinél kevesebbet vélhetően most sem fognak adni érte.
Futóművét teljesen átépítették, terepjárókhoz használt rugóstagokat és toronycsapágyakat, kormányösszekötőket alkalmaztak