Nálunk viszonylag friss, Dél-Koreában már inkább az életciklusa felénél jár a Hyundai Casper. A típus 2021 óta készül, hozzánk tavaly érkezett Inster néven. A szigorúbb szabályozás miatt kizárólag elektromos verzióban kérhető, noha a felépítése lehetővé teszi a hagyományos erőforrás beépítését.
A normál változatok mellett idén debütált a Casper Electric Cross, ami egy amolyan keménylegény változat, bár műszaki értelemben nem tud újat mutatni. Módosították a maszkot, ami így ezüst és fényes fekete betétet tartalmaz, de ugyanez igaz a hátsó ütközőre is. A felnik újak, ahogy a matt fényezés és a tetőcsomagtartó is az újdonságok sorát gyarapítja, egyszóval az olcsón és egyszerűen módosítható részletek sokaságával tették vagányabbá a Caspert.
A Hyundai figyelembe vette az autó adottságait, lokális használatra lőtték be a kisautót. A 49 kWh 285 kilométerre elég 17-es felnik esetén, a normál verziók 15 colos szettjével 315 kilométerig is kitarthat. Belépőszinten létezik 42 kWh-ás változat is, ebben az esetben 97 lóerővel lehet gazdálkodni, a nagyobb kapacitáshoz 115 paripa jár. Hazájában még bőségesebb a választék, kétféle egyliteres is a vevők rendelkezésére áll. A háromhengeres szívómotor 76 lóerős, turbóval lélegeztetve kereken 100 lóerőt tud.
A hasmagasságát nem emelték meg?
Ilyenkor, pl: a jazz crosstarnál is jellemző.