Terepjáróvá lett a Peugeot Boxer
Mokány kalandorrá alakult az L3-as hosszúságú Peugeot Boxer, ugyanis jól láthatóan szabadjára engedhették a fantáziájukat a márka tervezői. Bár a furgon forma maradt, a guruló téglalapot sikerült a szabadidő-autókhoz, sőt a komoly terepjárókhoz hasonlóvá tenni. A szokásos szabadidő-autós részleteken, mint például a fényezetlen sárvédőszélesítések és az első lökhárítón látható, gallytörő rácsra emlékeztető betéten kívül olyan kiegészítőket is kapott a Boxer, ami arra utal, hogy bátran indulhat akár dagonyázni is. Erről a legfeltűnőbben a BF Goodrich terepgumijai tanúskodnak. Ám a civilizációtól távol a szélvédő feletti LED-fényszórók is jól jöhetnek, a masszív tetőcsomagtartón pedig akár a kenunál fontosabb felszerelések is biztosan rögzíthetők. Bár a képeken annyira nem látszik jól, a gyöngyházfényű zöld kasztni rejtőszínként is funkcionálhat a vadonban, bár a feliratok és a matricázás ez ellen dolgozik.
Hátul természetesen Peugeot kerékpár a potyautas, a tetőn pedig diófából készült kenu pihen
Az utastér ellenben világos, otthonos, muszáj is annak lennie, hiszen lényegében, konyhával, étkezővel, fürdőszobával és hálóhelyiséggel felszerelt lakóautóvá alakították a Boxert. A szövetkárpit mellett feltűnik még némi szürke Alcantara is odabent, illetve a mentaszínű külső feliratokra rímelve a műszerfalon is megjelenik ez a szín a szellőzőnyílásoknál. A „plafont” szintén világos szövet borítja, amely jótékonyan hat a térérzetre.
Az asztal, a konyhapult és a mosdókagyló fehér aragonit ásványból készült, a padló
Az autó mozgatásáról BlueHDi dízelmotor gondoskodik 165 lóerővel és 370 Nm forgatónyomatékkal, amit hatfokozatú manuális sebességváltó továbbít a négy kerék felé. Ám választható csak az első kerekek hajtása, emellett hátra zárható diffierenciálmű jutott. Végül a terepjáróképességek javítása érdekében elöl 30, hátul pedig 50 milliméterrel megnövelték a Boxer szabad magasságát. A Boxer 4x4 Concept élőben is megtekinthető a 2019. október 6-ig tartó bourget-i szabadidőautó-kiállításon.
Gombnyomásra választható az összkerékhajtás