Akár ilyen ábrázat is lapulhat az álca alatt. A Tucson ihletésű maszk egy fokkal komolyabbá varázsolja a kisautót (Forrás: indianautosblog)
Kategóriákon átívelő a vonzalom minden iránt, ami kicsit is terepjáróra hajaz. A nagyobb és közepes SUV-k után egyre kisebb méretben is megjelentek a terepjárós stílusjegyekkel felruházott autók, így már négy méter alatt is léteznek crossoverek. Ebbe a kategóriába érkezik a Hyundai AX-1, aminek egyik prototípusa épp havas tesztköreit futja. Az apróság kerekeit a sarkokba tették, a tető viszonylag magasan fut, így az AX-1 kissé doboz jellegű, amit az eltérő méretű oldalablakokkal igyekeztek jópofává tenni. A hátsó szélvédő nem teljesen függőleges, hanem kicsit döntött, mindezekkel együtt az autó erősen emlékeztet az aktuális
Suzuki Ingnisre.
A dél-koreai gyártó K1 platformjára épülő kisautó akár globális modell is lehet, legalábbis erre utal néhány műszaki részlet. Nagy valószínűséggel az indiai piac az egyik célállomás, itt viszont olcsóbb megoldásokat szoktak alkalmazni a gyártók. Az AX-1 esetében is várható az egyliteres (68 LE), illetve az 1,2 literes (86 LE) szívómotor megjelenése, ami a helyi emissziós viszonyoknak megfelelő, továbbá viszonylag alacsony árat is biztosít a modellnek. A prototípus viszont hátul is tárcsaféket hord, ami ebben a kategóriába nem mondható általánosnak, ide inkább az olcsóbb dobféket szokták szerelni, főleg az árérzékenyebb piacokon. Az egyliteres T-GDI (turbós) erőforrás is megjelenhet az AX-1 orrában, ami megint csak egy korszerűbb technika, így ezzel akár az európai piacon is megállná a helyét.