Teljes a Peugeot villanyos modellpalettája, íme az e-408!
A 2 éve bemutatott 408-as is kapható mostantól villanyautóként
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A merész formatervvel megálmodott Peugeot 408 immár tisztán elektromos hajtáslánccal is elérhető, mutatjuk a pontos hatótávot, és a várható fogyasztást!
A külsején kár jelentős változásokat keresni, ugyanis a kipufogó hiányán kívül semmi sem árulkodik villanyautó létéréről
A frontrészen itt is megjelenik a macskakarom motívum, igaz csupán oldalanként egy LED csík formájában
A SUV-kupé forma jól áll az e-408-nak, a hosszan elnyújtott tetővonal sportosabbá teszi az amúgy is kihívó külsőt
Hátul értelemszerűen hiányzik a kipufogó, egyébként teljes az azonosság a benzinmotoros testvérekkel
Az irányváltó a középkonzolra kerül a módválasztó és az indítógomb közé
Nincs HUD, mivel a Peugeot a szokásostól eltérően szemmagasságban építette az autóba a digitális műszeregységet
A Peugeot magyar oldalán egyelőre nem szerepel az e-408, így nem tudni, mennyibe kerülhet majd itthon. A legfrissebb árlistán az erősebb PHEV verzió kicsivel 20 millió forint fölül indul, így várhatóan az újdonság ennél is többe fog kerülni